Historické škodovky ve Wiesbadenu
V mezinárodní Oldtimer Rallye Wiesbaden se objevilo mezi stovkou vozidel také několik automobilů Škoda, které poutaly zaslouženou pozornost. Byl mezi nimi také náš spolupracovník a majitel firmy Milotec pan Miroslav Lochman se Škodou Popular Roadster.
A nevedl si špatně, jak v první etapě Rheingau Classic, tak v druhé Tourist Trophy, v níž získal první místo ve třídě. Mezi škodovkami byly také čtyři modely z továrního muzea Auto Škoda. Paní Eva Ticová se představila s luxusní osmiválcovou Škodou 860 (1932), Josef Bartoň řídil atraktivní Škodu Popular Monte Carlo (1936), Josef Černý velký Superb OHV (1939) a Oleg Dohalsky závodní speciál Škoda – Laurin Klement 300.
Kromě nich se objevila také Škoda Felicia, s níž jel Josef Juračka, který připravoval soutěžní vozy Škoda pro několikanásobného mistra Německa, soutěžáka Matthiase Kahleho, který jel opět se Škodou 110 R coupe.
Na jízdě pravidelnosti se účastníci představili nejen v ulicích Wiesbadenu, ale poté také ve dvou etapách v okolí města. A bylo se nač dívat, zvláště nejstarší automobily byly středem pozornosti – Graham Paige (1929), Bentley 6,5 Speed Six (1930), Alvis 25 (1937), Chrysler Plymouth typ U (1929), Ford A 30), Humberg GB (1927), Riley (1932), Horch 853 Sport Cabrio (1935), a hlavně pak Bugatti Typ 41 Spezial.
V rámci soutěže si diváci mohli prohlédnout nejen vozy s okřídleným šípem, ale také tři modely vylepšené a upravené firmou Milotec Auto-Extras.
Jindřich Lasík, 16.5.2008
Kromě nich se objevila také Škoda Felicia, s níž jel Josef Juračka, který připravoval soutěžní vozy Škoda pro několikanásobného mistra Německa, soutěžáka Matthiase Kahleho, který jel opět se Škodou 110 R coupe.
Na jízdě pravidelnosti se účastníci představili nejen v ulicích Wiesbadenu, ale poté také ve dvou etapách v okolí města. A bylo se nač dívat, zvláště nejstarší automobily byly středem pozornosti – Graham Paige (1929), Bentley 6,5 Speed Six (1930), Alvis 25 (1937), Chrysler Plymouth typ U (1929), Ford A 30), Humberg GB (1927), Riley (1932), Horch 853 Sport Cabrio (1935), a hlavně pak Bugatti Typ 41 Spezial.
V rámci soutěže si diváci mohli prohlédnout nejen vozy s okřídleným šípem, ale také tři modely vylepšené a upravené firmou Milotec Auto-Extras.
Jindřich Lasík, 16.5.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout















