Ecce Homo Historik - vítězný Lottini a řeporyjské trio
Součástí závodu do vrchu Ecce Homo ve Šternberku jsou každoročně historické automobily. Pro ně jsou vypsány tři kategorie – Mistrovství Evropy, Mistrovství České republiky a Česká Trofej
Ve všech kategoriích se představilo devadesát jezdců, z nichž byl opět nejrychlejší Ital Piero Lottini na voze Osella PA9/30. V součtu časů obou jízd obsadil 45.příčku z 200 jezdců. Druhý skončil Josef Čermák s Osellou se ztrátou pouhých čtyř sekund.
Nejrychlejším jezdcem v cestovních vozech se stal Jaroslav Mikeš na BMW M3, který defitivně tak vyměnil BMW za Škodu 130 RS. Pro zajímavost jsme vytvořili tabulku celkového pořadí.
V letošním roce do České trofeje přestoupil Josef Srnský ml. z Edda Cupu, kde strávil mnoho let. Se Škodou 130 LR vítězil prakticky v jednom závodě za druhým. Ve skupině do 1600 České Trofeje vybojoval stříbrný věnec za Josefem Dohnálkem s Citroënem C2. Celkově mu patří desáté místo.
Řeporyjská parta
Stejně jako v Ústí nad Orlicí se závodu zúčastnili jezdci z Řeporyj s dvěma vozy Škoda 130 RS (otec a syn Brožové) a se Škodou 120 LS, řízenou Pavle Jirasem. Ten startoval v České Trofeji, která je s 38 jezdci nejpočetnější v celém startovním poli. V konkurenci čtrnácti jezdců ve třídě do 1400 skončil Pavel Jiras hned za stupni vítězů.
V Ústí nad Orlicí si odbyl vrchařskou premiéru Dominik Brož, když se Škodou 130 RS porazil v obou jízdách svého otce Roberta.
Na Ecce Homo si pořadí vyměnili a ovláli svoji třídu. V obou jízdách byl rychlejší Robert Brož, který vyhrál i klasifikaci ME. Syn Dominik ale zaostal pouze o čtyř desetiny sekundy.
Ecce Hist ME HA + MR HA
MČR HA
Divize 1
Divize 2
Česká Trofej
JL 5.6.25
Foto Jiří Voves a archiv
Nejrychlejším jezdcem v cestovních vozech se stal Jaroslav Mikeš na BMW M3, který defitivně tak vyměnil BMW za Škodu 130 RS. Pro zajímavost jsme vytvořili tabulku celkového pořadí.
V letošním roce do České trofeje přestoupil Josef Srnský ml. z Edda Cupu, kde strávil mnoho let. Se Škodou 130 LR vítězil prakticky v jednom závodě za druhým. Ve skupině do 1600 České Trofeje vybojoval stříbrný věnec za Josefem Dohnálkem s Citroënem C2. Celkově mu patří desáté místo.
Řeporyjská parta
Stejně jako v Ústí nad Orlicí se závodu zúčastnili jezdci z Řeporyj s dvěma vozy Škoda 130 RS (otec a syn Brožové) a se Škodou 120 LS, řízenou Pavle Jirasem. Ten startoval v České Trofeji, která je s 38 jezdci nejpočetnější v celém startovním poli. V konkurenci čtrnácti jezdců ve třídě do 1400 skončil Pavel Jiras hned za stupni vítězů.
V Ústí nad Orlicí si odbyl vrchařskou premiéru Dominik Brož, když se Škodou 130 RS porazil v obou jízdách svého otce Roberta.
Na Ecce Homo si pořadí vyměnili a ovláli svoji třídu. V obou jízdách byl rychlejší Robert Brož, který vyhrál i klasifikaci ME. Syn Dominik ale zaostal pouze o čtyř desetiny sekundy.
Ecce Hist ME HA + MR HA
1.Lottini | Osella | 6.50-93 |
2.Čermák | Osella PA205 | 6.54.93 |
3.Mössler | Daren | 7.23.91 |
5.Bertenza | Lucchini | 7.29.72 |
6.Mikeš | BMW M3 | 7.35.14 |
7.Kopeček K. | Opel Lotus | 7.36.75 |
8.Sonnleitner | VW Golf | 7.39.48 |
9.Vičan | BMW M3 | 7.48.80 |
10.Beník | Lucchni | 7.49.25 |
MČR HA
Divize 1
1.Mikeš | BMW M3 | 7.35.14 |
2.Vičař | BMW M3 | 7.48.86 |
3.Stejskal | BMW M3 | 7:58.20 |
Divize 2
1.Čermák | Osella | 6.54.93 |
2.Kopeček J. | Lotus Opel | 7.36.74 |
3.Beník | Lucchini | 7.49.25 |
Česká Trofej
1.Keller | Mitsubishi Lancer | 6.57.67 |
2.Türk | Mitsubishi Lancer | 6.59.80 |
3.Večerka | Mitusbishi Lancer | 7.13.54 |
JL 5.6.25
Foto Jiří Voves a archiv
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout