Coppa d Europa končí v Plzni
Zimní holandská Winter trial k nám letos sice nezavítala, ale naopak se můžeme těšit na jinou soutěž – Coppa d Europa. Ta se na naše území vrací po čtyřech letech, když v roce 2008 startovala ve Františkových Lázních. Tuto sobotu večer skončí totiž v Plzni po 1500 kilometrech.
Osmý ročník Coppa d Europa začíná ve čtvrtek 29. března v Holandsku a po přenocování v Saarbrückenu a Herzogenrathu u Norimberka zamíří v sobotu na naše území. V sobotu 31.března se osmdesát posádek z Holandska, Belgie, Německa, Lucemburska, Švýcarska vydá na poslední etapu přes Bayreuth a Marktredwitz do Františkových Lázní na oběd (12-13 h) a poté do cíle v Plzni, kam mají dorazit kolem 18.hodiny.
Trať vede z Františkových Lázní přes Krajkovou, Kraslice, Rotavu (14.20), Šindelovou, Suchou, Děpoltovice, Otovice, Kyselku, Andělskou horu (15.45), Toužim, Třebouň, Úterý, Bezdružice do Plzně. Její součástí jsou zvláštní zkoušky pravidelnosti, v nichž musí posádky dodržovat předepsaný jízdní průměr.
Na trati budou k vidění nejrůznější typy automobilů Porsche, Ford Escort, BMW, Triumph, MG, Volvo, Opel převážně ze 60. a 70.let. Mezi nejstarší patří Volvo P544 Sport (1959), Volvo P131 (1961), Alfa Romeo Giulia (1962), Porsche 356 (1964) atd. Ve startovní listině nechybí například ani Jagaur E, s nímž kontrastuje malý Glas 1700 TS (1865) nebo DAF 55 Marathon (1971).
Jak je vidět, Holanďané dálkové soutěže prostě milují.
JL, 29.3.2012
Trať vede z Františkových Lázní přes Krajkovou, Kraslice, Rotavu (14.20), Šindelovou, Suchou, Děpoltovice, Otovice, Kyselku, Andělskou horu (15.45), Toužim, Třebouň, Úterý, Bezdružice do Plzně. Její součástí jsou zvláštní zkoušky pravidelnosti, v nichž musí posádky dodržovat předepsaný jízdní průměr.
Na trati budou k vidění nejrůznější typy automobilů Porsche, Ford Escort, BMW, Triumph, MG, Volvo, Opel převážně ze 60. a 70.let. Mezi nejstarší patří Volvo P544 Sport (1959), Volvo P131 (1961), Alfa Romeo Giulia (1962), Porsche 356 (1964) atd. Ve startovní listině nechybí například ani Jagaur E, s nímž kontrastuje malý Glas 1700 TS (1865) nebo DAF 55 Marathon (1971).
Jak je vidět, Holanďané dálkové soutěže prostě milují.
JL, 29.3.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









