Chodsko patří veteránům
V sobotu 18. srpna proběhne v Domažlicích a okolí již 33. ročník setkání předválečných historických automobilů a motocyklů. Akce navazuje na kdysi populární jízdu do vrchu na Vavřineček.
Účastníci se sejdou v sobotu dopoledne v autokempu Babylon, odkud se pak přesunou do Domažlic, kde se odehraje v 11 hodin start do první etapy vedoucí přes Luženičky - Luženice - Březí - Meclov - Zálělič - Poběžovice - Vlkanov - N.Kramolín - Postřekov - Klenčí pod Čerchovem - Draženov zpět do Domažlic.
Po polední pause se vydají ve 13.30 hodin na druhou část a přes Mrákov - Krásnice - Maxov - Nový Spálenec - Česká Kubice - Babylon se vrátí do autokempu Babylon.
V seznamu přihlášených najdeme osmdesát motocyklů z let 1924 až 1945. Nejstarším bude Zahnder vyrobený v roce 1924 a o rok mladší stroje BSA a FN. Na trati se mj. objeví sedm motocyklů Indian, osm BSA, dále například NSU, DkW, Horex, Norton, Motosacoche, Zündapp, Wanderer, Standard, Ariel, Vicoria, Premier a pochopitelně také Jawa a ČZ, a Böhmerland side pana Václava Slováka.
Automobilů je tentokrát přihlášeno přes padesát, přičemž nejstarších pět exemplářů přivezou účastnící z Německa. S Horchem vyrobeným v roce 1911 pojede Frank Platzeck, se Swiftem of Coventry (1914) pak Horst Bräuer, oba z Lipska. Ty doplní trojice vozů Ford T z let 1915 až 1917. Nejstaršími českými automobily budou Praga Piccolo..Pipka a dva vozy Laurin Klement pánů Miloslava Bayera a Michala Hanzlíka, které opustily výrobní haly v roce 1924 a 1925. Vedle domácích značek Tatra, Aero, Praga, Walter najdeme mezi přihlášenými také například vozy Buick, Studebaker, Wanderer, Jaguar, Simca, DkW, kDF, Ford nebo Mercedes.
Jindřich Lasík, 15.8.2007
Po polední pause se vydají ve 13.30 hodin na druhou část a přes Mrákov - Krásnice - Maxov - Nový Spálenec - Česká Kubice - Babylon se vrátí do autokempu Babylon.
V seznamu přihlášených najdeme osmdesát motocyklů z let 1924 až 1945. Nejstarším bude Zahnder vyrobený v roce 1924 a o rok mladší stroje BSA a FN. Na trati se mj. objeví sedm motocyklů Indian, osm BSA, dále například NSU, DkW, Horex, Norton, Motosacoche, Zündapp, Wanderer, Standard, Ariel, Vicoria, Premier a pochopitelně také Jawa a ČZ, a Böhmerland side pana Václava Slováka.
Automobilů je tentokrát přihlášeno přes padesát, přičemž nejstarších pět exemplářů přivezou účastnící z Německa. S Horchem vyrobeným v roce 1911 pojede Frank Platzeck, se Swiftem of Coventry (1914) pak Horst Bräuer, oba z Lipska. Ty doplní trojice vozů Ford T z let 1915 až 1917. Nejstaršími českými automobily budou Praga Piccolo..Pipka a dva vozy Laurin Klement pánů Miloslava Bayera a Michala Hanzlíka, které opustily výrobní haly v roce 1924 a 1925. Vedle domácích značek Tatra, Aero, Praga, Walter najdeme mezi přihlášenými také například vozy Buick, Studebaker, Wanderer, Jaguar, Simca, DkW, kDF, Ford nebo Mercedes.
9.30 | Odjezd do Domažlic |
11.00 | Start I.etapy – Domažlice |
13.30 | Start II.etapy – Domažlice |
14.30 | Cíl – Babylon |
Jindřich Lasík, 15.8.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout