Berounka Revival s Blahnou, Srnským, Adámkem
Jak jsme už informovali, o tomto víkendu se uskuteční první ročník soutěže pravidelnosti historických automobilů Rallye Berounka Revival, kterou pořádá Eda Patera s AMK Bílá Labuť. A protože firma Citroën Patera sídlí v Radotíně, tak centrum soutěže nemůže být ani nikde jinde.
Prakticky celá trať povede právě po trase dávných soutěží Rallye Praha a Rallye Berounka. Nebude chybět ani několik zvláštních zkoušek, tzv. Show Section, kde si budou moci posádky vyzkoušet své umění na uzavřené trati. Sobotní etapa, která zavede účastníky na Starou Živohošť měří 200 kilometrů, nedělní je pak o něco kratší, ca 150 kilometrů.
V seznamu přihlášených najdeme i legendy českého automobilového sportu z rallye nebo závodů do vrchu. Zhruba po pětatřiceti letech vedle sebe opět usedne bývalá tovární posádka Josef Srnský a Jiří Syrovátko, která také dostala číslo 1. Jedním z největších výsledků našich rallye se mohou pochlubit Václav Blahna a Lubislav Hlávka, kteří v roce 1977 dojeli na fantastickém 13. místě v Rallye Monte Carlo v konkurenci, jakou bychom dnes na světových rallye jen těžko hledali. A po nějakých čtyřiceti letech se do jednoho vozu posadí Zdeněk Halada a Jan Kozák, nebude to však BMW 2002, jako v dobách největší slávy, ale Porsche 944.
Z dalších soutěžních jezdců vzpomeňme Zdeňka Ponce, Václava Polívku, Tomáše Fuchse, Tomáše Drástu, Otu Zenkla, Františka Fardného nebo Aleše Hodouše. Ze spolujezdců pak Oldu Gotfrieda (jezdil mj. s Trojanem, Pavlíkem, Pechem), Pavla Šlemína (spolujezdec Karla Trojana) nebo Jiřího Ryšánka. Další skupinu tvoří vrchaři Miroslav Adámek, Jiří Hák, Jan Heřmánek, Josef Stočes, Petr Vojáček, Martin Jerman nebo Pavel Kolář.
Jedinou ženou, respektive půvabnou slečnou za volantem bude Pavla Vovsová, vedle níž usedne její otec, dlouholetý úspěšný reprezentant v závodech do vrchu.
Atraktivní soutěžní automobily přivezou mj. bratři Jan a Tomáš Šipkové (Fiat 124 Abarth) nebo Petr Daníček (Škoda 130 LR/Evo), který bude mimo jiné reprezentovat naši redakci. Napilno má ještě Petr Žáček, aby stihl poopravit své atraktivní Audi Sport Quattro.
K vidění ale bude i řada dalších krásných historických automobilů, jako například Lada VFTS, Škoda 130 RS, Škoda 110 Rallye, Opel Kadett, ale třeba i Ford Capri, Alfa Romeo GTA, Datsun 240Z, Lancia Beta a Fulvia, Mini Cooper, Saab 96, Renault Dauphine, Alfa Romeo GTA, Renault 5 Alpine.
Do Rallye Berounka Revival s centrem v Radotíně je přihlášeno šedesát posádek s automobily vyrobenými do roku 1985.
Časový harmonogram
Sobota 13. listopadu
Neděle 14. listopadu
SS – Show Section
Další informace na www.edda.cz
V seznamu přihlášených najdeme i legendy českého automobilového sportu z rallye nebo závodů do vrchu. Zhruba po pětatřiceti letech vedle sebe opět usedne bývalá tovární posádka Josef Srnský a Jiří Syrovátko, která také dostala číslo 1. Jedním z největších výsledků našich rallye se mohou pochlubit Václav Blahna a Lubislav Hlávka, kteří v roce 1977 dojeli na fantastickém 13. místě v Rallye Monte Carlo v konkurenci, jakou bychom dnes na světových rallye jen těžko hledali. A po nějakých čtyřiceti letech se do jednoho vozu posadí Zdeněk Halada a Jan Kozák, nebude to však BMW 2002, jako v dobách největší slávy, ale Porsche 944.
Z dalších soutěžních jezdců vzpomeňme Zdeňka Ponce, Václava Polívku, Tomáše Fuchse, Tomáše Drástu, Otu Zenkla, Františka Fardného nebo Aleše Hodouše. Ze spolujezdců pak Oldu Gotfrieda (jezdil mj. s Trojanem, Pavlíkem, Pechem), Pavla Šlemína (spolujezdec Karla Trojana) nebo Jiřího Ryšánka. Další skupinu tvoří vrchaři Miroslav Adámek, Jiří Hák, Jan Heřmánek, Josef Stočes, Petr Vojáček, Martin Jerman nebo Pavel Kolář.
Jedinou ženou, respektive půvabnou slečnou za volantem bude Pavla Vovsová, vedle níž usedne její otec, dlouholetý úspěšný reprezentant v závodech do vrchu.
Atraktivní soutěžní automobily přivezou mj. bratři Jan a Tomáš Šipkové (Fiat 124 Abarth) nebo Petr Daníček (Škoda 130 LR/Evo), který bude mimo jiné reprezentovat naši redakci. Napilno má ještě Petr Žáček, aby stihl poopravit své atraktivní Audi Sport Quattro.
K vidění ale bude i řada dalších krásných historických automobilů, jako například Lada VFTS, Škoda 130 RS, Škoda 110 Rallye, Opel Kadett, ale třeba i Ford Capri, Alfa Romeo GTA, Datsun 240Z, Lancia Beta a Fulvia, Mini Cooper, Saab 96, Renault Dauphine, Alfa Romeo GTA, Renault 5 Alpine.
Do Rallye Berounka Revival s centrem v Radotíně je přihlášeno šedesát posádek s automobily vyrobenými do roku 1985.
Časový harmonogram
Sobota 13. listopadu
07.15 – 8.00 h | přejímky Učiliště Radotín |
09.00 h | Start I.etapa – Řeporyjská |
09.56 h | SS 1 – Učiliště |
10.06 h | Start II. Etapa – Berounská |
11.39 h | SS Tlustice |
12.18 h | SS 3 Strašice |
13.25 h | SS 4 Strašice |
15.08 h | SS 5 Sedlčany |
16.00 h | Cíl Živohošt |
Neděle 14. listopadu
09.00 h | Start III. etapa – Dobříšská |
09.38 h | SS 6 Dlouhá Lhota |
10.27 h | SS 7 Sedlčany |
11.29 h | SS 8 Dlouhá Lhota |
12.40 h | SS 9 Dlouhá Lhota |
14.08 h | SS 10 Radotín Kart |
15.00 h | Cíl Radotín |
SS – Show Section
1 | SRNSKÝ – SYROVÁTKO | ŠKODA 110R |
2 | ADÁMEK – GOTTFRIED | ŠKODA 120S |
3 | BLAHNA – HLÁVKA | OPEL KADETT GSI |
4 | HALADA – KOZÁK | PORSCHE 944 |
5 | PONEC – CMÍRAL | RENAULT 5 ALPINE |
6 | POLÍVKA – RYŠÁNEK | ? |
7 | FADRNÝ – FADRNÁ | LADA VFTS |
8 | HÁK – FENCL | VW GOLF |
9 | OTTO – OTTOVÁ | ALFA ROMEO GIULIA |
10 | FUCHS – STOČES | MERCEDES 190 2.3 |
11 | ŽÁČEK - | AUDI QUATTRO |
12 | ZENKL – BOŠEK | ŠKODA 110L RALLYE |
13 | VOJÁČEK – VOJÁČEK | LANCIA BETA |
14 | SKAMENE – ŠUBRT | CITROEN 2CV |
15 | KOŽMÍN – KOŽMÍNOVÁ | AUDI COUPÉ |
16 | DRÁSTA – MUZIKANT | LADA MTX |
17 | HEŘMÁNEK – POLCAR | ALFA ROMEO GTA |
18 | BENEDIKT – HODAŇ | OPEL KADETT GTE |
19 | FURST – VEVERKA | AUDI COUPÉ |
20 | SUK – SUKOVÁ | ŠKODA 110R |
21 | DANÍČEK – LASÍK | ŠKODA 130LR |
22 | LOS – PODHÁJSKÝ | TRABANT 601 |
23 | MAŠEK – MAŠKOVÁ | ŠKODA RAPID |
24 | KAMENICKÝ – FOGLAROVÁ | ? |
25 | VOVSOVÁ – VOVES | ŠKODA 110L RALLYE |
26 | PAULIK – | SAAB 96 |
27 | HODOUŠ – ŠLEMÍN | WARTBURG 353 W |
28 | ELIÁŠ – SOUČEK | BMW 320 |
29 | ŠIPKA – ŠIPKA | FIAT 124ABARTH |
30 | LORENZ - | AUDI QUATTRO |
31 | SOVA – NOVÝ | LANCIA A112 ABARTH |
32 | ČERMÁK – ČERMÁK | FORD CAPRI |
33 | MUŽÍK – MUŽÍK | DATSUN 240Z |
34 | JERMAN – BENEŠ | ALFA ROMEO JUNIOR |
35 | ROMAN – ROMANOVÁ | PORSCHE 911 |
36 | BOHM – KOHOUTEK | TOYOTA SUPRA |
37 | MAREK – PECINA | PORSCHE 911 |
38 | SKALICKÝ – FIALOVÁ | ŠKODA 130LR |
39 | KŘIVONOSKA – KŘIVONOSKA | ŠKODA 130LR |
40 | ZACHATA – HOŠEK | ALFA ROMEO 75 |
41 | MAIER – | RENAULT 5 ALPINE |
42 | VRABEC – FLEKAČOVÁ | LANCIA FULVIA |
43 | ZDRUBECKÝ – ZDRUBECKÝ | ŠKODA 130RS |
44 | ŠAROCHA – BENEŠ | BMW 1602 |
45 | ŠKVOR - | LANCIA BETA |
46 | BUMBA - | VW |
47 | KRAMEŠ – KRAMEŠOVÁ | ŠKODA 1000MB |
48 | KOLÁŘ – KOLÁŘ | ŠKODA 120 |
49 | NOVOTNÝ – HANILEC | RENAULT DAUPHINE 1093 |
50 | JEŽEK – HUNČOVSKÝ | ŠKODA 1000MB |
51 | BENEŠ - | MINI COOPER |
52 | KUHN – DUCHKOVÁ | MINI COOPER |
53 | ROSIČKA – BAUMGARTNER | BMW 325 |
54 | NERUDA - | CITROEN DS |
55 | URBÁNEK – URBÁNKOVÁ | FORD CAPRI |
56 | UNGRÁT – KVIČEROVÁ | MOSKVIČ 2140 |
57 | SKALICKÝ JR. – CÍGLEROVÁ | ŠKODA 120 S |
58 | ZMEŠKAL – ZMĚŠKAL | ŠKODA 1000MB |
59 | BŘÍŽDALA – ŘEHÁK | MERCEDES W115 |
60 | HUNCOVSKÁ - | ŠKODA 110R |
Další informace na www.edda.cz
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout