7Castles Trial vyhráli manželé Adamů
Setinová rallye s názvem 7Castles, pořádaná letos už posedmé, pravidelně začíná sezonu historických vozidel. Šest desítek posádek startovalo opět od Engine Group v Tuchoměřicích, aby se sem zhruba po osmi hodinách opět vrátily.
Trasa letos opustila České Středohoří a vedle přes Vraňany a Mělník do Kokořínského dolu, u Grobiána doprava a serpentinami do Kaniny (tady se kdysi jezdila Rallye Škoda), dále přes kdysi město motorismu Mšeno do Lobče. Tady byla podepsána fúze mezi Škodovými závody Plzeň, vedenými Josefem Šimonkem a Václavem Klementem za Laurin Klement.
Pak přes Ráj do Dubé a vedlejšími silničkami přes Heřmaničky, Holany na oběd do České Lípy. Následovala druhá etapy s výhledem na poutní místo v Horní Polici s kostelem Navštívení Panny Marie a přes Kravaře, Úštěk, a díky uzavřené silnici po zajímavém úseku přes Kalovice do Sukorad, následovala Hoštka, Roudnice nad Labem, Okoř a cíl v Engine v Tuchoměřicích. Celkem dvě stě dvacet kilometrů, proložených soutěžními úkoly.
V nich si vedli nejlépe manželé Tomáš a Kateřina Adamů s Fordem Capri. S s celkovým počtem 169 trestných bodů (tedy odchylka 1,69 s za celý den!) Druhá skončila další velice zkušená dvojice Albert Pance a Martina Fau s krásným Renaultem 8 Gordini, který nás potěší na každé setinové rallye. Pro třetí místo si dojeli Miloš Kašpar a Marie Janak s Mini 1275 GT. Jinak to snad ani dopadnout nemohlo, ve všech případech jde o zkušené posádky, které před týdnem úspěšně absolvovaly Spring Classic v Telči.
Soutěže 7Castles se pravidelně účastní automobily ze sbírek Škoda-Auto, kterým patřilo prvních sedm startovních čísel. Jedničku měl Michal Velebný s Andreou Frydlovou se Škodou Superb 3000 OHV z roku 1939. A za nimi dvě Škody 1101 Roadster a Cabrio z konce čtyřicátých let. Speciálně vloženou Trofej Narcise Podsedníčka, určenou výhradně pro posádky s vozy Škoda, získali manželé Weithalerovými se Škodou 1000 MB.
Po škodovkách vyjely na trať sportovní otevřený Bentley 3/8 z roku 1951, dva Jaguary XK 120 a XK 140 z poloviny padesátých let a pak už mladší ročníky včele s Renaultem 16, vyhodnoceným v roce 1966 jako Auto roku. Soutěž za krásného prosluněného počasí obohatilo také pět maďarských posádek.
JL 27.4.2023
Pak přes Ráj do Dubé a vedlejšími silničkami přes Heřmaničky, Holany na oběd do České Lípy. Následovala druhá etapy s výhledem na poutní místo v Horní Polici s kostelem Navštívení Panny Marie a přes Kravaře, Úštěk, a díky uzavřené silnici po zajímavém úseku přes Kalovice do Sukorad, následovala Hoštka, Roudnice nad Labem, Okoř a cíl v Engine v Tuchoměřicích. Celkem dvě stě dvacet kilometrů, proložených soutěžními úkoly.
V nich si vedli nejlépe manželé Tomáš a Kateřina Adamů s Fordem Capri. S s celkovým počtem 169 trestných bodů (tedy odchylka 1,69 s za celý den!) Druhá skončila další velice zkušená dvojice Albert Pance a Martina Fau s krásným Renaultem 8 Gordini, který nás potěší na každé setinové rallye. Pro třetí místo si dojeli Miloš Kašpar a Marie Janak s Mini 1275 GT. Jinak to snad ani dopadnout nemohlo, ve všech případech jde o zkušené posádky, které před týdnem úspěšně absolvovaly Spring Classic v Telči.
Soutěže 7Castles se pravidelně účastní automobily ze sbírek Škoda-Auto, kterým patřilo prvních sedm startovních čísel. Jedničku měl Michal Velebný s Andreou Frydlovou se Škodou Superb 3000 OHV z roku 1939. A za nimi dvě Škody 1101 Roadster a Cabrio z konce čtyřicátých let. Speciálně vloženou Trofej Narcise Podsedníčka, určenou výhradně pro posádky s vozy Škoda, získali manželé Weithalerovými se Škodou 1000 MB.
Po škodovkách vyjely na trať sportovní otevřený Bentley 3/8 z roku 1951, dva Jaguary XK 120 a XK 140 z poloviny padesátých let a pak už mladší ročníky včele s Renaultem 16, vyhodnoceným v roce 1966 jako Auto roku. Soutěž za krásného prosluněného počasí obohatilo také pět maďarských posádek.
JL 27.4.2023
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout