Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

1000 mil vyhrál Verdonič s Tatrou, eleganci Walter P3 od Volfů

V sobotu v podvečer skončil před pražským Národním technickým muzeum další ročník 1000 mil československých. První část poslední etapy z Bratislavy do Brno projely posádky ještě za sluníčka, na Vysočině se zatahovalo a občas sprchlo a do Prahy přijížděly první za deště.

Walter P3

Walter P3

Walter P3

Walter P3

Walter Super 6

Walter Super 6

Verdonič

Verdonič

Dostálek

Dostálek

Trhlík

Trhlík

Kudrna

Kudrna

Rejmon

Rejmon

Praga  Alfa

Praga Alfa

Škoda  Rapid OHV

Škoda Rapid OHV

Praga Picollo

Praga Picollo

Ve čtvrtek odstartovalo 107 posádek, do cíle jich dojelo o deset méně. A kdo vyhrál? Vlastně všichni včetně pořadatelů. Nejméně trestných bodů v časových kontrolách a různých zkouškách nasbírali Peter Verdonič aj.Margetin na voze Tatra 57 Sport Cabrio z roku 1932.V minulosti skončil třikrát na druhém místě ve třídě, letos třídu rovněž vyhráli.

Každá soutěž má i vítěze i smolaře. Asi největším byl Mirek Krejsa, který ještě vloni zastával roli ředitele závodu. A tak se těšil, že se jednou sveze. Jenže, když nakládal svoji Lagonda, tak se objevila neopravitelná závada. Na trati jsme ho ale viděli, vzal Porsche 356 a jel mimo soutěž.


Rodina Volfů patří, stejně jako Vladislav Novák s Bugatti 47, k těm, kteří nějaké trestné body neřeší, nejde jim v žádném případě o výsledek, ale hlavně se dobře projet a pobavit se.


Walter P3 Suppersport zvítězil v soutěži elegance, k tomu Petr Volf získal pohár ředitele závodu. „Vyhrát eleganci na mílích byl vždycky náš sen, jsme nadšení a moc děkujeme. Ocenění českého designu a české značky ať je motivací pro všechny, kdo plánují vzkřísit nějakou zajímavou domácí věc. Protože renovace je utrpení, ale když se práce podaří, radost je nekonečná.


Pozdrav řediteli a teamu: Jirko, naše jízda na pomezí anarchie a punku neznamená v žádném případě neúctu k pořadateli. My netrefíme z ložnice do obyváku, natož z Prahy do Bratislavy. Rozprava jezdců nám taky úplně nejde, a tak se stane třeba, že před Lanžhotem chybí most. Nezastaví nás to a do města přijedeme, ale zadem přes pole a na nádraží. Akorát ne do Lanžhota, nýbrž do Břeclavi. A tak dál a tak dál. Vteřiny moc neumíme, počítáme spíš roky. A tak stavíme auta a když někdo přijde a pochválí, vidíme v tom smysl. Někdo z karavany, nebo z té spousty lidí kolem trati, co vytáhnou stolek, nalejou si dvojku a stráví s námi sobotu (ty dvě dámy v Čáslavi). Nebo kluk, co mává tak, že připomíná větrný mlýn. Boží. Strašně nás to baví. Míle jsou velká akce a bez nich by to nešlo. Díky za ně. Cajk,“ zhodnotil míle Pavel Volf. Opět jel s bratrem Petrem s Walterem 6B. Naopak mladíkům Pavlovi a Fandovi Volfovým byl svěřen Walter P3, který absolvoval premiéru na 500 km slovenských.



Letošní míle se uskutečnili poprvé pod vedením Jiřího Patočky a nové role se zhostil skvěle. Sami jsme byli svědky, jak vyřešil v naprosté pohodě a klidu technickou závadu na jednom voze. Přejeme Jirkovi Patočkovi a jeho týmu hodně zdaru do příštích ročníků.



Výsledky

1.Verdonič – MargetinTatra 57 sport Cabrio193222 bodů
2.Dostálek – DlhopolčekováPraga Baby193634
3.M.Trhlík – J.TrhlíkŠkoda Popular193764
4.Kudrna – KudrnováJawa Minor193987
5.Rejman – ČervenkaJaguar Mark IV1948117


Třída do 750 cm³
1.Kudrna – KudrnováJawa Minor193987
2.Vališ – VališováAero 750 Sport Coupe1934424
3.Příhoda – DoležalJawa Minor19391449



Třída do 1100 cm³
1.Dostálek – DlhopolčekováPraga Baby193634
3.Kubelka – KrejchaZ4 Roadster1934334
M.Trhlík – J.TrhlíkŠkoda Popular193764




Třída do 1500 cm³
1.Verdonič – MargetinTatra 57 sport Cabrio193222
2.Kumiega – StecPeugeoet 2011932
3.Rokos – JavůrekTatra 57A Sport1936263




Třída do 2000 cm³
1.Finsterle – KotoučováTatra 75 Cabrio1935
2.Krejsa – KrejsováMercedes Benz 1701937568
3.Gregůrek – NosálBMW 3201937619



Třída přes 2000 cm³
1.Rejman – ČervenkaJaguar Mark IV1948117
2.Lebeda – Lebeda jrBentley 4.25 Sports1936411
3.Kafková – JiráskováFord V81933497





JL 19.6.2023

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar