1000 mil vyhrál Verdonič s Tatrou, eleganci Walter P3 od Volfů
V sobotu v podvečer skončil před pražským Národním technickým muzeum další ročník 1000 mil československých. První část poslední etapy z Bratislavy do Brno projely posádky ještě za sluníčka, na Vysočině se zatahovalo a občas sprchlo a do Prahy přijížděly první za deště.
Ve čtvrtek odstartovalo 107 posádek, do cíle jich dojelo o deset méně. A kdo vyhrál? Vlastně všichni včetně pořadatelů. Nejméně trestných bodů v časových kontrolách a různých zkouškách nasbírali Peter Verdonič aj.Margetin na voze Tatra 57 Sport Cabrio z roku 1932.V minulosti skončil třikrát na druhém místě ve třídě, letos třídu rovněž vyhráli.
Každá soutěž má i vítěze i smolaře. Asi největším byl Mirek Krejsa, který ještě vloni zastával roli ředitele závodu. A tak se těšil, že se jednou sveze. Jenže, když nakládal svoji Lagonda, tak se objevila neopravitelná závada. Na trati jsme ho ale viděli, vzal Porsche 356 a jel mimo soutěž.
Rodina Volfů patří, stejně jako Vladislav Novák s Bugatti 47, k těm, kteří nějaké trestné body neřeší, nejde jim v žádném případě o výsledek, ale hlavně se dobře projet a pobavit se.
Walter P3 Suppersport zvítězil v soutěži elegance, k tomu Petr Volf získal pohár ředitele závodu. „Vyhrát eleganci na mílích byl vždycky náš sen, jsme nadšení a moc děkujeme. Ocenění českého designu a české značky ať je motivací pro všechny, kdo plánují vzkřísit nějakou zajímavou domácí věc. Protože renovace je utrpení, ale když se práce podaří, radost je nekonečná.
Pozdrav řediteli a teamu: Jirko, naše jízda na pomezí anarchie a punku neznamená v žádném případě neúctu k pořadateli. My netrefíme z ložnice do obyváku, natož z Prahy do Bratislavy. Rozprava jezdců nám taky úplně nejde, a tak se stane třeba, že před Lanžhotem chybí most. Nezastaví nás to a do města přijedeme, ale zadem přes pole a na nádraží. Akorát ne do Lanžhota, nýbrž do Břeclavi. A tak dál a tak dál. Vteřiny moc neumíme, počítáme spíš roky. A tak stavíme auta a když někdo přijde a pochválí, vidíme v tom smysl. Někdo z karavany, nebo z té spousty lidí kolem trati, co vytáhnou stolek, nalejou si dvojku a stráví s námi sobotu (ty dvě dámy v Čáslavi). Nebo kluk, co mává tak, že připomíná větrný mlýn. Boží. Strašně nás to baví. Míle jsou velká akce a bez nich by to nešlo. Díky za ně. Cajk,“ zhodnotil míle Pavel Volf. Opět jel s bratrem Petrem s Walterem 6B. Naopak mladíkům Pavlovi a Fandovi Volfovým byl svěřen Walter P3, který absolvoval premiéru na 500 km slovenských.
Letošní míle se uskutečnili poprvé pod vedením Jiřího Patočky a nové role se zhostil skvěle. Sami jsme byli svědky, jak vyřešil v naprosté pohodě a klidu technickou závadu na jednom voze. Přejeme Jirkovi Patočkovi a jeho týmu hodně zdaru do příštích ročníků.
Výsledky
Třída do 750 cm³
Třída do 1100 cm³
Třída do 1500 cm³
Třída do 2000 cm³
Třída přes 2000 cm³
JL 19.6.2023
Každá soutěž má i vítěze i smolaře. Asi největším byl Mirek Krejsa, který ještě vloni zastával roli ředitele závodu. A tak se těšil, že se jednou sveze. Jenže, když nakládal svoji Lagonda, tak se objevila neopravitelná závada. Na trati jsme ho ale viděli, vzal Porsche 356 a jel mimo soutěž.
Rodina Volfů patří, stejně jako Vladislav Novák s Bugatti 47, k těm, kteří nějaké trestné body neřeší, nejde jim v žádném případě o výsledek, ale hlavně se dobře projet a pobavit se.
Walter P3 Suppersport zvítězil v soutěži elegance, k tomu Petr Volf získal pohár ředitele závodu. „Vyhrát eleganci na mílích byl vždycky náš sen, jsme nadšení a moc děkujeme. Ocenění českého designu a české značky ať je motivací pro všechny, kdo plánují vzkřísit nějakou zajímavou domácí věc. Protože renovace je utrpení, ale když se práce podaří, radost je nekonečná.
Pozdrav řediteli a teamu: Jirko, naše jízda na pomezí anarchie a punku neznamená v žádném případě neúctu k pořadateli. My netrefíme z ložnice do obyváku, natož z Prahy do Bratislavy. Rozprava jezdců nám taky úplně nejde, a tak se stane třeba, že před Lanžhotem chybí most. Nezastaví nás to a do města přijedeme, ale zadem přes pole a na nádraží. Akorát ne do Lanžhota, nýbrž do Břeclavi. A tak dál a tak dál. Vteřiny moc neumíme, počítáme spíš roky. A tak stavíme auta a když někdo přijde a pochválí, vidíme v tom smysl. Někdo z karavany, nebo z té spousty lidí kolem trati, co vytáhnou stolek, nalejou si dvojku a stráví s námi sobotu (ty dvě dámy v Čáslavi). Nebo kluk, co mává tak, že připomíná větrný mlýn. Boží. Strašně nás to baví. Míle jsou velká akce a bez nich by to nešlo. Díky za ně. Cajk,“ zhodnotil míle Pavel Volf. Opět jel s bratrem Petrem s Walterem 6B. Naopak mladíkům Pavlovi a Fandovi Volfovým byl svěřen Walter P3, který absolvoval premiéru na 500 km slovenských.
Letošní míle se uskutečnili poprvé pod vedením Jiřího Patočky a nové role se zhostil skvěle. Sami jsme byli svědky, jak vyřešil v naprosté pohodě a klidu technickou závadu na jednom voze. Přejeme Jirkovi Patočkovi a jeho týmu hodně zdaru do příštích ročníků.
Výsledky
1.Verdonič – Margetin | Tatra 57 sport Cabrio | 1932 | 22 bodů |
2.Dostálek – Dlhopolčeková | Praga Baby | 1936 | 34 |
3.M.Trhlík – J.Trhlík | Škoda Popular | 1937 | 64 |
4.Kudrna – Kudrnová | Jawa Minor | 1939 | 87 |
5.Rejman – Červenka | Jaguar Mark IV | 1948 | 117 |
Třída do 750 cm³
1.Kudrna – Kudrnová | Jawa Minor | 1939 | 87 |
2.Vališ – Vališová | Aero 750 Sport Coupe | 1934 | 424 |
3.Příhoda – Doležal | Jawa Minor | 1939 | 1449 |
Třída do 1100 cm³
1.Dostálek – Dlhopolčeková | Praga Baby | 1936 | 34 |
3.Kubelka – Krejcha | Z4 Roadster | 1934 | 334 |
M.Trhlík – J.Trhlík | Škoda Popular | 1937 | 64 |
Třída do 1500 cm³
1.Verdonič – Margetin | Tatra 57 sport Cabrio | 1932 | 22 |
2.Kumiega – Stec | Peugeoet 201 | 1932 | |
3.Rokos – Javůrek | Tatra 57A Sport | 1936 | 263 |
Třída do 2000 cm³
1.Finsterle – Kotoučová | Tatra 75 Cabrio | 1935 | |
2.Krejsa – Krejsová | Mercedes Benz 170 | 1937 | 568 |
3.Gregůrek – Nosál | BMW 320 | 1937 | 619 |
Třída přes 2000 cm³
1.Rejman – Červenka | Jaguar Mark IV | 1948 | 117 |
2.Lebeda – Lebeda jr | Bentley 4.25 Sports | 1936 | 411 |
3.Kafková – Jirásková | Ford V8 | 1933 | 497 |
JL 19.6.2023
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout