Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Optitrack přitahuje pozornost

Systém OptiTrack od společnosti Renault Trucks umožňuje dočasné zvýšení tahu. Díky hydraulickým motorům umístěným v přední nápravě je vozidlo schopné vyváznout ze složitých situací při zachování komfortu, užitečného zatížení a nízké spotřeby paliva jako u běžného silničního vozidla.

Systém OptiTrack, který byl uveden na trh v roce 2010 u Renault Premium Lander tahač 4x2, je nyní k dispozici u podvozků 4x2, 6x2, 6x4 a u tahačů ve verzích 6x4 a 4x2. Tento systém umožňuje stisknutím tlačítka na přístrojové desce dosáhnout dočasného posílení tahu díky dvěma hydraulickým motorům umístěným v nábojích předních kol. Ve spojení s převodovkou Optidriver+ je OptiTrack s pohonem předních nebo zadních kol k dispozici již od rychlosti 0 km/h. Při dosažení rychlosti 25 km/h se systém automaticky odpojí.
Prodeje vozidel vybavených systémem OptiTrack vykazují v posledních třech letech neustálý vzestup a zákazníci si jejich služby pochvalují. Díky tomuto systému mají k dispozici vozidlo schopné poradit si ve složitých situacích, přičemž je zachována hodnota užitečného zatížení a spotřeby paliva jako u běžného silničního vozidla.


Stavební řada vozidel Renault Trucks je tvořena modelem

Renault Premium Lander, vozidlem s výjimečnou úrovní užitečného zatížení a komfortu pro obsluhu stavenišť

Renault Kerax, poskytujícím maximální hybnost a robustnost pro provádění těch nejnáročnějších prací

Renault Midlum 4x4, malým vozidelm o celkové hmotnosti 16 tun, ceněným pro svou ovladatelnost v náročných podmínkách stavenišť.

V letech 2012 a 2013 se Stavební řada vozidel společnosti Renault Trucks rozrostla o model Premium Lander Tridem 8x4*4, vybavený poslední říditelnou nápravou usnadňující manévrování, a o čtyři nová provedení modelu Premium Landet OptiTrack (podvozek 4x2, 6x2, 6x4 a tahač 6x4). Řada Kerax byla vedle balíčku Kerax Adventure doplněna verzí Kerax XTREM 8x8 splňující nejnáročnější požadavky na průchodnost vozidla terénem, která je k dispozici se 24“ koly a je homologována pro provoz na běžných silničních komunikacích.
Stavební řada vozidel od společnosti Renault Trucks využívá rovněž sadu řešení Optifuel s její nabídkou technologických nástrojů a služeb zaměřených na trvalé snižování spotřeby paliva a adaptovaných pro potřeby vozidel pro práci na stavbách. V neposlední řadě nabízí společnost Renault Trucks nabídku financování umožňující zákazníkům rozvržení splátek v závislosti na míře využití jejich vozidel.

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar