VW Amarok se vyrábí už také v Hannoveru
Volkswagen Užitkové vozy otevřel ve výrobním závodu v Hannoveru novou výrobní linku pro pickupy Amarok. Dva roky po uvedení Amaroku na trh se začne sériově vyrábět také v Hannoveru, v hlavní továrně značky Volkswagen Užitkové vozy.
Každý rok se zde má vyrábět přibližně 40 000 Amaroků, které budou dodávány zákazníkům v Evropě a v Africe. Argentinský závod Pacheco bude zásobovat především trhy v Latinské a Jižní Americe.
V současnosti vznikají na montážní lince Amaroku předsériové vozy, které budou brzy nahrazeny nultou sérií. Koncem června přejde provoz na sériovou výrobu. Poté bude každý pracovní den opouštět výrobní linku v Hannoveru 185 vozů Amarok. Zahájení výroby Amaroku v hannoverském závodě si vyžádalo rozsáhlou sanaci haly 2, v níž byla v letech 1975 až 2006 vyráběna modelová řada LT, a dále integraci dílů Amaroku do lakovny a karosárny, jakož i výstavbu nové montážní linky.
V Hannoveru bylo od roku 1956 vyrobeno téměř 8,5 milionu modelů Transporter, Caravelle, Multivan a California pěti generací. Zdejší výrobní linku opustil také přibližně jeden milion vozů LT, Taro a nákladních vozidel MAN G. V 70. letech vyjelo z bran závodu dokonce i několik desítek tisíc Brouků. Od roku 2009 zde kromě toho vznikají lakované karoserie pro Porsche Panamera. V roce 2011 bylo rozhodnuto, že se v tradičním závodě bude vyrábět také pickup Amarok s dvojitou kabinou.
JL, 11.5.2012
V současnosti vznikají na montážní lince Amaroku předsériové vozy, které budou brzy nahrazeny nultou sérií. Koncem června přejde provoz na sériovou výrobu. Poté bude každý pracovní den opouštět výrobní linku v Hannoveru 185 vozů Amarok. Zahájení výroby Amaroku v hannoverském závodě si vyžádalo rozsáhlou sanaci haly 2, v níž byla v letech 1975 až 2006 vyráběna modelová řada LT, a dále integraci dílů Amaroku do lakovny a karosárny, jakož i výstavbu nové montážní linky.
V Hannoveru bylo od roku 1956 vyrobeno téměř 8,5 milionu modelů Transporter, Caravelle, Multivan a California pěti generací. Zdejší výrobní linku opustil také přibližně jeden milion vozů LT, Taro a nákladních vozidel MAN G. V 70. letech vyjelo z bran závodu dokonce i několik desítek tisíc Brouků. Od roku 2009 zde kromě toho vznikají lakované karoserie pro Porsche Panamera. V roce 2011 bylo rozhodnuto, že se v tradičním závodě bude vyrábět také pickup Amarok s dvojitou kabinou.
JL, 11.5.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout