Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Škoda pokračuje s ofenzívou na čínském trhu

Nová expozice značky ŠKODA na šanghajském autosalonu 2011 podtrhuje cílevědomost značky a zdůrazňuje význam čínského trhu jako největšího odbytiště české automobilky v současné době.

Vedle aktuální palety modelů prezentuje ŠKODA v Asii poprvé designovou studii VisionD s prvky svěží, moderní designové architektury budoucích modelů a modernizovaným logem značky. Dalším významným exponátem na stánku značky ŠKODA o rozloze více než 1400 m2, umístěném v hale E5, je Škoda Octavia Green E Line. Koncept elektromobilu představuje inovační schopnosti výrobce v oblasti alternativních pohonů.
Automobilka Škoda chce v rámci Růstové strategie 2018 na čínském trhu dále rozvíjet úspěšný trend i v nadcházejícím roce. Za tímto účelem hodlá ŠKODA v Číně posílit ještě více lokální aktivity. V roce 2013 proto bude zahájena výroba kompaktního SUV Yeti i v Číně. Současně se má zvýšit hustota prodejní sítě ze současných zhruba 100 dealerství na přibližně 400 obchodních míst. Díky těmto opatřením plánuje Škoda výrazně posílit úlohu vstupní značky v Číně a na ostatních růstových trzích.
Značka nikdy ve své historii neprodala celosvětově tolik automobilů jako v roce
2010. Prodej 762.600 vozů znamená v porovnání s rokem 2009 nárůst o 11,5 procenta.
V prvních třech měsících roku 2011 pokračuje pozitivní vývoj nezměněným způsobem dál. Celosvětové prodeje značky Škoda tak mohly od ledna 2011 do března 2011 vzrůst o 21,4 % oproti stejnému období v loňském roce. V Číně posílila ŠKODA v prvním čtvrtletí o 27,4 % a dohromady prodala 54.400 vozů.
Více než polovinu odbytu chce automobilka v budoucnosti realizovat mimo Evropu. K tomu se v příštích letech podstatným způsobem rozšíří paleta modelů. Ke konci desetiletí počítá šéf automobilky ŠKODA s nárůstem celosvětového trhu s osobními automobily na zhruba 85 milionů jednotek, z toho jen v Číně na více než 20 milionů za rok.
Za důkaz výkonnosti podniku v Číně považuje ŠKODA mimořádně úspěšný rozvoj v uplynulých čtyřech letech. S výrobou modelu Octavia ve společnosti Shanghai Volkswagen v roce 2007 zahájila značka své aktivity na místním trhu. Krátce na to následovalo zahájení výroby modelů Fabia a Superb. Koncem roku 2010 pak byla podepsána dohoda o licenční výrobě modelu Yeti jako čtvrté modelové řady ŠKODA vyráběné v Číně.

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar