Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Škoda Octavia - 500 000 vozů třetí generace

ŠKODA vyrobila půlmiliontovou Octavii třetí generace, která byla uvedená na trh na počátku roku 2013. Její kvality dokazuje i úspěch na trzích. V západní Evropě v prvních 11 měsících letošního roku vzrostl meziročně prodej tohoto modelu přibližně o čtvrtinu.

Třetí generace modelu Octavia určuje měřítka ve své třídě a je největší, nepraktičtější, nejkomfortnější, nejlehčí a nejekologičtější model Octavia všech dob. Řada Octavia je navíc všestrannější než kdykoli předtím. Modely Octavia i Octavia Combi jsou dodávány s pohonem předních nebo všech kol. ŠKODA Octavia RS je nejrychlejší sériovou Octavií všech dob. ŠKODA Octavia GreenLine, mimořádně šetrná k životnímu prostředí, si řekne o pouhé 3,2 litry nafty na 100 kilometrů. V roce 2014 debutovala ŠKODA Octavia G-TEC, schopná provozu na benzin nebo zemní plyn, i ŠKODA Octavia Scout, všestranný vůz s offroadovými kvalitami. Kromě toho je v Evropě nabízena i exkluzivní ŠKODA Octavia L&K.

ŠKODA Octavia je díky široké paletě provedení a vynikajícím vlastnostem úspěšná u zákazníků. V západní Evropě v prvních 11 měsících letošního roku vzrostl meziročně prodej tohoto modelu o 24,7 procent a na mnoha trzích bylo dosaženo nových prodejních rekordů. Tento model je navíc jedním z nejvíce oceňovaných vozů ve své třídě a vyhrál v řadě srovnávacích testů.

Ve střední Evropě vzrostly dodávky modelu Octavia zákazníkům v dosavadním průběhu roku o více než 20 procent. V České republice, Maďarsku, Estonsku, Finsku, Polsku, na Slovensku, v Chorvatsku, Bosně-Hercegovině a na Islandu se Octavia v prvních jedenácti měsících stala nejprodávanějším novým vozem.

ŠKODA Octavia se vedle České republiky vyrábí také v Číně, Rusku, Indii, na Ukrajině a v Kazachstánu. Čína, jakožto největší trh značky ŠKODA, má velmi důležitou roli. V polovině roku 2014 byla nová ŠKODA Octavia uvedena na čínský trh. S úspěchem: V listopadu 2014 vzrostl prodej tohoto modelů na čínském trhu o 112,4 procent.
Octavia je nejdůležitějším modelem v rámci mezinárodní Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a hlavní hnací silou největší produktové ofenzívy v historii automobilky. V následujících letech chce automobilka zvýšit své celosvětové prodeje nejméně na 1,5 milionu vozů ročně.



Škoda 16.12.2014

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar