ŠKODA na AUTO GUANGZHOU 2012
Škoda Auto sází v Číně na další růst a v Říši středu rozšiřuje svou modelovou paletu. Na Auto Guangzhou 2012 slaví svou čínskou premiéru ŠKODA Superb GreenLine. Česká automobilka představuje na stánku modely Fabia, Octavia a Superb.
I v roce 2012 je Škoda v Číně úspěšná. Od ledna do října vzrostl počet dodávek místním zákazníkům o 7,3 % na 20 800 vozů a překročil tak výsledek stejného období uplynulého roku.
S mimořádně nízkou spotřebou čínskou premiéru slaví Škoda Superb GreenLine, s nímž bude modelová řada Superb v Číně ještě atraktivnější. Spotřeba vozu s motorem 1.4 TSI o výkonu 96 kW činí 6,0 l/100 km, to odpovídá emisím ve výši 142 g/km. Součástí sériové výbavy jsou systém start-stop a rekuperace. Ke snížení spotřeby přispívají také speciální pneumatiky se sníženým valivým odporem.
Rekordní jízdu v Číně absolvovala už koncem roku 2011 sériová verze modelu ŠKODA Superb s motorem 1.4 TSI DSG: stala se tak prvním vozem, který ujel trasu ze Šanghaje do Pekingu, měřící více než 1.200 km na méně než jednu nádrž.
Limuzína Superb se od svého uvedení na trh v roce 2009 u čínských zákazníků těší velké oblibě, v roce 2011 byla nejprodávanějším vozem ve své třídě. Do konce října prodala ŠKODA v Číně více než 132.000 vozů typu Superb.
V rámci největší modelové ofenzívy v historii podniku v roce 2013 v Číně na start nastoupí i kompaktní ŠKODA Yeti a nová kompaktní limuzína ŠKODA Rapid. Oba modely se budou od roku 2013 vyrábět v závodech čínského partnera Shanghai Volkswagen. Tím se počet modelových řad v Číně zvýší ze tří na pět. Oba nové modely mají značce na čínském trhu zajistit další růst.
Už se současnou modelovou paletou je česká automobilka v Číně velice úspěšná. Za prvních deset měsíců roku 2012 prodeje modelů Fabia, Octavia a Superb v porovnání se stejným obdobím minulého roku podstatně vzrostly. Nejprodávanějším modelem byla dosud roku Octavia s více než 125.000 vozy; od roku 2007 bylo v Číně dosud prodáno téměř 525.000 vozů modelu ŠKODA Octavia.
V roce 2012 je ŠKODA na čínském trhu přítomná přesně pět let. Prvním vozem, který byl v zemi vyráběn a prodáván, byla v roce 2007 Octavia. V roce 2008 následovala Fabia a v roce 2009 Superb. Od svého vstupu na trh zvýšila značka své roční prodeje v Číně do roku 2011 až na 220.000 vozů. Od roku 2010 je Říše středu největším trhem značky ŠKODA na světě.
S mimořádně nízkou spotřebou čínskou premiéru slaví Škoda Superb GreenLine, s nímž bude modelová řada Superb v Číně ještě atraktivnější. Spotřeba vozu s motorem 1.4 TSI o výkonu 96 kW činí 6,0 l/100 km, to odpovídá emisím ve výši 142 g/km. Součástí sériové výbavy jsou systém start-stop a rekuperace. Ke snížení spotřeby přispívají také speciální pneumatiky se sníženým valivým odporem.
Rekordní jízdu v Číně absolvovala už koncem roku 2011 sériová verze modelu ŠKODA Superb s motorem 1.4 TSI DSG: stala se tak prvním vozem, který ujel trasu ze Šanghaje do Pekingu, měřící více než 1.200 km na méně než jednu nádrž.
Limuzína Superb se od svého uvedení na trh v roce 2009 u čínských zákazníků těší velké oblibě, v roce 2011 byla nejprodávanějším vozem ve své třídě. Do konce října prodala ŠKODA v Číně více než 132.000 vozů typu Superb.
V rámci největší modelové ofenzívy v historii podniku v roce 2013 v Číně na start nastoupí i kompaktní ŠKODA Yeti a nová kompaktní limuzína ŠKODA Rapid. Oba modely se budou od roku 2013 vyrábět v závodech čínského partnera Shanghai Volkswagen. Tím se počet modelových řad v Číně zvýší ze tří na pět. Oba nové modely mají značce na čínském trhu zajistit další růst.
Už se současnou modelovou paletou je česká automobilka v Číně velice úspěšná. Za prvních deset měsíců roku 2012 prodeje modelů Fabia, Octavia a Superb v porovnání se stejným obdobím minulého roku podstatně vzrostly. Nejprodávanějším modelem byla dosud roku Octavia s více než 125.000 vozy; od roku 2007 bylo v Číně dosud prodáno téměř 525.000 vozů modelu ŠKODA Octavia.
V roce 2012 je ŠKODA na čínském trhu přítomná přesně pět let. Prvním vozem, který byl v zemi vyráběn a prodáván, byla v roce 2007 Octavia. V roce 2008 následovala Fabia a v roce 2009 Superb. Od svého vstupu na trh zvýšila značka své roční prodeje v Číně do roku 2011 až na 220.000 vozů. Od roku 2010 je Říše středu největším trhem značky ŠKODA na světě.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout