Peugeot - dva nové Blue boxy na Moravě
Síť Blue boxů se v České republice rychle rozrůstá. Další dva přibyly na Moravě, a to v Novém Jičíně a v Olomouci. Specifikaci Blue box adoptovalo už 30 koncesionářů, celkový počet budov dosahuje počtu 36.
Koncem března přivítal Autosalon Svoboda v Novém Jičíně své první zákazníky v novém Blue boxu s komplexním prodejním a servisním zázemím. Jeho provozovatel tak posílil svoji působnost v severomoravském regionu, kde vlastní ještě jeden autosalon stejného jména, a to v Hodoňovicích u Frýdku-Místku.
Za několik dnů zahájila provoz nových reprezentativních prostor také firma Artcom Group v Olomouci, v části Bystrovany. Na ploše moderního showroomu o rozloze 700 m2 jsou vystaveny nové osobní a užitkové vozy Peugeot, venkovní areál je z velké části vyhrazen ojetým vozům a programu Peugeot Vyzkoušené vozy. Komplex doplňuje rozsáhlé servisní zázemí a kavárna.
Prodejní a servisní místa Peugeot vytvořená dle aktuální celosvětové specifikace označovaná jako Blue box se vyznačují nezaměnitelným designem. Používají shodné identifikační prvky, architekturu, barvy, dekorace..., vše v jednotném stylu charakteristickém pro značku Peugeot
Za několik dnů zahájila provoz nových reprezentativních prostor také firma Artcom Group v Olomouci, v části Bystrovany. Na ploše moderního showroomu o rozloze 700 m2 jsou vystaveny nové osobní a užitkové vozy Peugeot, venkovní areál je z velké části vyhrazen ojetým vozům a programu Peugeot Vyzkoušené vozy. Komplex doplňuje rozsáhlé servisní zázemí a kavárna.
Prodejní a servisní místa Peugeot vytvořená dle aktuální celosvětové specifikace označovaná jako Blue box se vyznačují nezaměnitelným designem. Používají shodné identifikační prvky, architekturu, barvy, dekorace..., vše v jednotném stylu charakteristickém pro značku Peugeot
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout