Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Hyundai představil zážitkový showroom

Více komunikace se zákazníky, emoce, příjemné prostředí, výstavy či možnost posedět u kávy. To jsou jen některé z novinek, s nimiž přichází Hyundai ve svých showroomech. První z nich s názvem Hyundai Motorstudio se právě otevřel v obchodní čtvrti Gangnam v jihokorejském Soulu.

Značka Hyundai tak chce posílit svou image a představit plány do budoucna. „Naším cílem je nabídnout zákazníkům prostředí, kde mohou na vlastní kůži zažít, co znamená moderní prémiová kvalita,” vysvětlil Won-Hong Cho, šéf marketingu v Hyundai Motor. „Každý detail byl navržen tak, aby umožnil návštěvníkům plnohodnotný estetický zážitek.”

Prostory showroomu mají v zákaznících vyvolat nový pocit z řízení. Hyundai Motorstudio předvádí automobily nejen jako pouhý výsledek smontování několika dílů dohromady, ale jako završení procesu evoluce, zpracování materiálů a technického umu - od prvních nákresů k dokonalým výrobkům. Vše je ilustrováno na modelu nového Genesis.
Návrh budovy pochází od architekta Eulho Suha z ateliéru Suh Architects. Autor použil jak v interiéru, tak v exteriéru 36 tisíc metrů ocelových trubek a eloxované ocelové panely.
Hyundai plánuje vybudovat podobné prostory, které kromě nejnovějších modelů aut této značky nabídnou výstavy, kavárny, místo pro neformální setkání, dětský koutek a další benefity, i v jiných světových metropolích. Další má vyrůst v druhé polovině roku v Moskvě.


Hyundai 21.5.2014









Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar