Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Ford otvírá showroomy FordStore

Otevřením prvního FordStore zahajuje Ford v ČR novou epochu prodeje a servisu osobních a užitkových vozů. FordStore zákazníkům nabídne nejen velmi kultivované a příjemné prostředí showroomu, ale také úplně novou úroveň prodejních služeb a nejvyšší servisní standardy.

Koncept FordStore je pomyslnou výkladní skříní značky, která zaujme novým designem prodejních prostor – a nebývalou úrovní služeb. Proto se také o přidělení FordStore mohou ucházet jen vybraní autorizovaní partneři Fordu působící v krajských městech. Prvním FordStore na území České republiky se stává společnost auto MOTOL BENI a.s. a AUTO IN s.r.o. v Pardubicích. Celkově se pro ČR do konce roku 2016 počítá se šesti partnery označenými jako FordStore, dva budou v Praze a po jednom v Pardubicích, Brně a Ostravě.

Čím se FordStore liší od běžného autosalonu? Už zvenčí zaujme zcela nový vzhled s obrovským modrobílým logem Ford dominujícímu celé budově dealerství. Uvnitř zákazníky překvapí přepracovaný vzhled prodejní plochy, která se vyznačuje prosvětleným interiérem, výrazným designem a oddělenými prostory pro vystavení jednotlivých skupin vozů (SUV, Focus ST, Mustang…) Nový vizuální styl, založený na modré, bílé a oranžové barvě vytváří velmi příjemné, moderní a dynamicky působící prostředí rozdělené do několika sekcí. Ty jsou určeny např. pro kontakt s odborným prodejním personálem, získávání zajímavých informací o Fordu a jeho produktech - či jen k nerušené relaxaci s kvalitní kávou a dalším občerstvením. Návštěvníky přitom ke každé sekci navádí výrazný informační systém.

Součástí showroomu s označením FordStore je mimo jiné i velkoplošná obrazovka složená z devíti displejů o úhlopříčce 55 palců, na níž si zákazník může svůj nový vůz nakonfigurovat a prohlédnout ze všech úhlů téměř v životní velikosti.
Pro majitele vozů Ford v luxusní verzi Vignale je připravena i nadstandardní servisní péče, o jejich spokojenost se přímo v showroomu stará speciálně vyškolený Vignale Manager.

Vystavené vozy jsou ve FordStore rozčleněny do logických skupin (např. SUV, užitkové či rodinné vozy), aby si je návštěvníci mohli přímo na místě lépe porovnat. V showroomu a na venkovní ploše přitom musí být vystaveno nejméně osmnáct vozů a musí být rovněž dodržena minimální plocha pro jednotlivé exponáty nebo rozestupy mezi nimi. Vignale koutek má například nejméně 40 m2, zatímco Ford Mustang či Ford Focus ST stojí na barevném kruhovém podstavci o ploše 20 m2 a je osvětlen designovým kruhovým panelem o stejném půdorysu, zavěšeným ze stropu.


Všichni autorizovaní partneři s označením FordStore nabízí zákazníkům prodej i servis kompletní řady osobních a užitkových vozů od městského Ka až k největšímu Transitu. Nejatraktivnější modely (Ford Mustang, Ford Vignale nebo - od příštího roku – Ford Focus RS) si mohou převzít exkluzivně právě jen ve FordStore.


Ford 5.11.2015

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar