Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Citroën navyšuje prodeje v ČR

Citroën Česká republika již třetí měsíc zaznamenal navýšení prodejů osobních a užitkových vozů na českém trhu, jak dokazuje1790 prodaných vozů, což je navýšení prodejů o 2,5 % oproti stejnému období loňského roku.

Patnáct procent prodejů značky představují užitkové vozy Citroën, 264 ks prodaných užitkových vozů představuje nárůst o 40% oproti loňskému období.
Nejsilnější pozici má značka Citroën ve třídě velkoprostorových vozů: nejprodávanějším vozem je Citroën Berlingo s 312 prodanými kusy, na druhém místě je Citroën C4 Picasso s 240 ks a na třetím Citroën C3 Picasso s 206 kusy, což je o vynikajících 42% více než loni.
„ Chceme si udržet silnou pozici v segmentu velkoprostorových vozů, kde je nabídka naší značky nejširší“, komentuje strategii generální ředitel, Olivier Parry. „Naše dubnová nabídka pro zákazníky plánující nákup MPV je ještě posílena: navýšili jsme bonus za starý vůz zákazníka na 60 000 Kč, které se připočtou k výkupní ceně vozu. Chceme takto podpořit omlazení českého vozového parku a přispět k bezpečnosti na českých silnicích díky prodeji vozů s příkladnými bezpečnostními technologiemi a vynikajícími výsledky v testech EuroNCAP.“


Citroën 11.4.2014









Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar