Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

208 dnů s Peugeotem 208

Do showroomu Kopecký v Praze sjeli nejúspěšnější virtuální jezdci, aby si převzali jeden z deseti Peugeotů 208. Úkolem internetové hry „Vyhraj 208“, pořádané v rámci kampaně „Let your body drive“ k uvedení vozu 208 na trh, bylo co nejrychleji virtuálně projet trasu vozem ovládaným tělem a emocemi.

Flashová hra „Vyhraj 208“ probíhala na speciální microsite. Originální virtuální jízda, při níž se pomocí webkamery snímal výraz tváře a pohyby hráče, si rychle získala řadu příznivců. Celkový počet návštěvníků stránky přesáhl 140 000. Z bezmála tisícovky soutěžících, kteří splnili všechny podmínky k získání Peugeotu 208 na více než půl roku (virtuální jízda, zodpovězení soutěžní otázky, absolvování reálné testovací jízdy u libovolného koncesionáře Peugeot), bylo vyhodnoceno deset výherců, kteří virtuální jízdu zajeli nejrychleji.
Cílem marketingové kampaně „Let your body drive“ bylo vzbudit zájem veřejnosti o tuto klíčovou novinku. O úspěšném uvedení vozu na český trh svědčí velký počet realizovaných testovacích jízd, příznivé reakce veřejnosti i rychle rostoucí počet objednávek.
Prodeje vozu Peugeot 208 v ČR zatím dosáhly více než 300 vozů. Cílem je realizovat letos celkem 1200 registrovaných vozidel. K dosažení tohoto počtu by měly výrazně přispět modely vybavené novými tříválci 1.2 l (na trhu od července 2012) a 1.0 l (od října 2012). Úspěšná uvedení vozu hlásí i z ostatních evropských zemí. Zejména z Francie, kde registrují za první 4 měsíce prodeje 42 500 objednávek a druhou pozici na trhu osobních vozů.


JL, 28.8.2012

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar