Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

SEAT Toledo z Mladé Boleslavi

Dynamický a elegantní sedan v moderním designu značky SEAT poháněný úspornými motory TSI a TDI a vyznačující se mimořádnou praktičností a kvalitou zpracování zůstává věrný úspěšnému receptu, který přinesl oblibu jeho předchůdcům. SEAT vyrobil více než 860 000 vozů prvních dvou generací.

Nová generace pokračuje podle stejného receptu s velkorysým vnitřním prostorem, vysokou úrovní flexibility, mimořádnou hospodárností a vynikajícím poměrem cena/výkon. Osloví zákazníky, kteří hledají praktický a cenově dostupný sedan nejvyšší kvality pro celou rodinu. Nové Toledo je vyráběno v České republice v závodě v Mladé Boleslavi a na trhu se objeví v polovině listopadu 2012 nejprve ve Španělsku a Portugalsku, a během roku 2013 i v ostatních částech Evropy. V České republice se první vozy objeví v listopadu letošního roku.
Nové Toledo je s délkou 4,48 m o 4 cm delší než předchůdce z roku 2004. Na rozdíl od sedanu Toledo II se stupňovitou zádí, je nejnovější verze vybavena velkým zadním výklopným víkem s širokým otvorem pro přístup do zavazadlového prostoru. Relativně dlouhý rozvor 2602 mm (o 80 mm delší než u Toleda II) je zárukou velkorysého pocitu prostornosti.
Design je konzistentním vývojem nového stylu značky SEAT představeného na studiích IBE, IBX a IBL. A je důkazem, že pětidveřový kompaktní sedan s výklopnou zádí může být sportovní a elegantní.
Široké, hranaté světlomety patří k DNA aktuálního designu značky. Společně s lichoběžníkovou, extrémně štíhlou maskou chladiče, spodními otvory pro přívod vzduchu a horizontálním pásem zadních světlometů vůz vizuálně rozšiřují. Linie střechy ústí v ladném oblouku do širokého střešního sloupku C, který se plynule zdvihá ze zadní boční partie.
Vůz využívá nejmodernější motory VW. Na vrcholu jsou velmi úsporné zážehové motory TSI se zdvihovým objemem 1.2 a 1. litru a jednotka 1.6 TDI s přímým vstřikováním common rail. V kombinaci s nejvýkonnějšími zážehovými variantami je nabízena sedmistupňová dvouspojková převodovka DSG.
Zážehové motory dosahují výkonu v rozpětí od 55 kW (75 k) o 90 kW (122 k). Verze Ecomotive se vznětovým motorem 1.6 TDI o výkonu 77 kW (105 k) nabízí rovněž nejlepší hodnotu emisí CO2 ve své třídě: 104 g/km. SEAT během roku 2013 rozšíří nabídku vznětových motorů ovariantu TDI s výkonem 66 kW (90 k).
Sériová bezpečnostní výbava zahrnuje čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy pro cestující na předních sedadlech a hlavové/hrudníkové airbagy. Základní model je vybaven rovněž centrálním zamykáním, dělenými sklopnými opěradly zadních sedadel a elektrickým ovládáním oken předních dveří.

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar