SEAT Ibiza CUPRA zatím jako koncept
SEAT vystavil v Pekingu koncept Ibiza CUPRA Concept blízký sériové výrobě. Díky kompaktnímu formátu je sportovním vozem pro každý den. Sériová výroba nového modelu Ibiza CUPRA bude zahájena v průběhu letošního roku.
Vysoká technická úroveň je u konceptu stejně samozřejmá, jako rozsáhlá výbava s inovativními detaily, o čemž svědčí výkon 132 kW/180 k, sedmistupňová převodovka DSG s pádly pro manuální řazení na volantu, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS a vysokovýkonná brzdová soustava. Dalším příkladem je na přání dodávaný přenosný systém SEAT Portable System, který kombinuje funkce navigačního a zábavního systému a pro mobilní využití je vyjímatelný.
První generace modelu Ibiza CUPRA vyjela na silnice v roce 1996 a od té doby se z dynamických modelů CUPRA stala ikona značky SEAT. Vysoce moderní motor 1.4 TSI disponuje dvojitým přeplňováním kompresorem a turbodmychadlem v kombinaci s přímým vstřikováním výkonem 132 kW/180 k a točivým momentem 250 N.m. Sedmistupňovou převodovku DSG s extrémně rychlým řazením lze ovládat pádly pro manuální řazení za volantem.
Expresivní design ukazuje na první pohled kompetence nového konceptu Ibiza CUPRA. Nová tvář s širokou maskou chladiče a výraznými otvory pro přívod vzduchu zdůrazňuje šířku, solidnost a sílu konceptu. Hranaté linie světlometů jsou typické pro nový designérský styl značky SEAT. Světlomety LED pro denní svícení kopírují linie hlavních světlometů, a tvoří tak jedinečný světelný podpis. To samé platí pro zadní světlomety s diodami LED. Bi-xenonové světlomety zajišťují dokonalé osvětlení vozovky a do velkých předních mlhovek je integrována funkce odbočovacích světel.
Mohutná záď zdůrazňuje mimořádnou roli konceptu Ibiza CUPRA jako nového měřítka v segmentu malých sportovních hatchbacků. Žluté plochy širokého nárazníku rámují velký, matně černý difuzor s lichoběžníkovou koncovkou výfuku.
Emocionální síla vnějšího designu vládne také interiéru konceptu Ibiza CUPRA s velmi redukovanou a přehledně koncipovanou přístrojovou deskou. Mimořádné postavení podtrhuje nový sportovní volant s logem CUPRA a pádly pro manuální řazení převodovky DSG, specifické přístroje nebo kožená sportovní sedadla se žlutými ozdobnými prvky.
Výkonný audiosystém lze doplnit inovativním přenosným systémem SEAT Portable System. Cenově výhodné řešení s 5“ displejem je vyjímatelné pro mobilní využití, zároveň je však dokonale integrováno do elektronické sítě vozidla.
JL, 27.4.2012
První generace modelu Ibiza CUPRA vyjela na silnice v roce 1996 a od té doby se z dynamických modelů CUPRA stala ikona značky SEAT. Vysoce moderní motor 1.4 TSI disponuje dvojitým přeplňováním kompresorem a turbodmychadlem v kombinaci s přímým vstřikováním výkonem 132 kW/180 k a točivým momentem 250 N.m. Sedmistupňovou převodovku DSG s extrémně rychlým řazením lze ovládat pádly pro manuální řazení za volantem.
Expresivní design ukazuje na první pohled kompetence nového konceptu Ibiza CUPRA. Nová tvář s širokou maskou chladiče a výraznými otvory pro přívod vzduchu zdůrazňuje šířku, solidnost a sílu konceptu. Hranaté linie světlometů jsou typické pro nový designérský styl značky SEAT. Světlomety LED pro denní svícení kopírují linie hlavních světlometů, a tvoří tak jedinečný světelný podpis. To samé platí pro zadní světlomety s diodami LED. Bi-xenonové světlomety zajišťují dokonalé osvětlení vozovky a do velkých předních mlhovek je integrována funkce odbočovacích světel.
Mohutná záď zdůrazňuje mimořádnou roli konceptu Ibiza CUPRA jako nového měřítka v segmentu malých sportovních hatchbacků. Žluté plochy širokého nárazníku rámují velký, matně černý difuzor s lichoběžníkovou koncovkou výfuku.
Emocionální síla vnějšího designu vládne také interiéru konceptu Ibiza CUPRA s velmi redukovanou a přehledně koncipovanou přístrojovou deskou. Mimořádné postavení podtrhuje nový sportovní volant s logem CUPRA a pádly pro manuální řazení převodovky DSG, specifické přístroje nebo kožená sportovní sedadla se žlutými ozdobnými prvky.
Výkonný audiosystém lze doplnit inovativním přenosným systémem SEAT Portable System. Cenově výhodné řešení s 5“ displejem je vyjímatelné pro mobilní využití, zároveň je však dokonale integrováno do elektronické sítě vozidla.
JL, 27.4.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout