Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Renault Trafic se modernizuje

Renault Trafic se začal vyrábět v roce 1980, kdy nahradil neméně známý Estafette. Od té době bylo v celém světě prodáno více než 1,6 miliónů kusů. V roce 2014 sága Trafic pokračuje s kompletním faceliftem vozidla a jeho uvedením na trh v padesátce zemí.

Nový Trafic má nový design exteriéru. Čelní část se vyznačuje dynamickým vzhledem a protaženou a expresivní siluetou. Více skloněné čelní okno svírá s kapotou jemný úhel. Výrazné a široké sání vzduchu a pás v barvě karoserie mezi oběma mřížkami zprostředkovávají patřičnou lehkost. Profil působí díky protaženým liniím dynamicky. Robustnost a praktičnost, které zákazníci očekávají, byla zachována prostřednictvím výrazného ochranného předního nárazníku.

S novým Traficem využil Renault svých dlouholetých zkušeností s užitkovými vozy a nabízí skutečnou dodávku pro život, která je moderní a komfortní a stále účinněji odpovídá na potřeby profesionálů a podílí se na jejich úspěchu.
Trafic je díky velké rozmanitosti řady šitý na míru: 270 verzí, 2 výšky, 2 délky, verze dodávka, hlubší kabina, rovná podlaha nebo přeprava osob, a to ještě nesmíme zapomenout na nástavby našich autorizovaných partnerů a Renault Tech.
Trafic je díky nové řadě downsizingových a přeplňovaných motorů pružný a hospodárný. Motory vycházejí z bloku 1,6 dCi poslední generace vyvinuté firmou Renault (R9M) a jsou vybaveny tou nejlepší technologií pro co nejnižší spotřebu a maximální radost z řízení. Tato řada se dělí do 2 variant: jednoduché turbodmychadlo s variabilní geometrií umožňující úsporu paliva více než 1litr / 100 km a Twin-Turbo, u které spotřeba klesá pod 6 l / 100 km. Tyto motory nabízejí přímé zrychlení a větší točivý moment při nízkých otáčkách pro účinný rozjezd i při zatížení.
Trafic je spolehlivý a robustní. Těží z know-how a zkušeností cca 1 800 mužů a žen závodu v Sandouville, který se dosud zaměřoval na osobní vozidla vyšší třídy. Za účelem změny místa výroby této dodávky byl závod transformován, přičemž investice činily více než 230 miliónů eur.
Renault, evropský lídr v oblasti lehkých užitkových vozidel od roku 1998, se opírá o výkonný průmyslový potenciál tvořený 3 francouzskými závody, které kompletují celou řadu: Kangoo v MCA (Maubeuge), Master v SOVAB (Batilly) a nyní Trafic v Sandouville.










Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar