Peugeot 308 SW se zajímavou cenou v ČR
Jen několik týdnů po uvedení nového hatchbacku 308 rozšířil Peugeoet nabídku o další verzi karoserie. Nové kombi 308 SW prošlo stejně jako hatchback 308 kompletní přeměnou a od svého předchůdce převzalo jen jméno.
Designéři vytvořili velké dynamické kombi nízkého, elegantního a sportovního tvaru (délka: 458 cm, výška 147 cm). Velkorysé rozměry umožňují splnit požadavky zákazníků, kteří lpí na prostornosti, objemu, modularitě a praktičnosti, tedy na základních hodnotách vozů kombi.
Objem zavazadlového prostoru je 610 l, čímž se dostává na úroveň těch nejlepších v segmentu. Díky pravidelným tvarům jde o praktický a velmi otevřený prostor. Modularita je příkladně jednoduchá (sklápění lavic snadným pohybem ze zavazadlového prostoru) a efektivní (zcela rovná podlaha). Provedení je na úrovni vyšší kategorie.
Nové kombi 308 SW využívá stejně jako hatchback novou modulární platformu EMP2, zajišťující odlehčení a dynamickou účinnost. Nové kombi je celkově o 140 kg lehčí než jeho předchůdce. Jízdními vlastnostmi se řadí na úroveň hatchbacků.
Zážehové a vznětové motory Euro 6, kterými bude vůz vybaven již při uvedení na trh, nabízejí obdivuhodnou výkonnost. Verze BlueHDi s emisemi pouhých 85 g CO2/km vytváří novou referenční hodnotu v tomto segmentu.
Uvnitř vozu čeká na zákazníka moderní, elegantní a inovativní kabina typu PEUGEOT i-Cockpit, která poskytuje řidiči i posádce dosud nevídanou atmosféru.
Nový PEUGEOT 308 SW se vyrábí ve francouzském Sochaux. Bude vybaven pohonnými jednotkami vyráběnými ve francouzských továrnách v Trémery a v Douvrinu. Na český trh bude uveden 1.června se zaváděcí cenou 397 000 Kč.
Příklady cen
Zážehové motory
Vznětové motory
Pozn: Objem – cm³, výkon – kW(k)/min, točivý moment – Nm/min, rychlost – km/h, spotřeba kombin. – l/100 km
JL, 29.4.2014
Objem zavazadlového prostoru je 610 l, čímž se dostává na úroveň těch nejlepších v segmentu. Díky pravidelným tvarům jde o praktický a velmi otevřený prostor. Modularita je příkladně jednoduchá (sklápění lavic snadným pohybem ze zavazadlového prostoru) a efektivní (zcela rovná podlaha). Provedení je na úrovni vyšší kategorie.
Nové kombi 308 SW využívá stejně jako hatchback novou modulární platformu EMP2, zajišťující odlehčení a dynamickou účinnost. Nové kombi je celkově o 140 kg lehčí než jeho předchůdce. Jízdními vlastnostmi se řadí na úroveň hatchbacků.
Zážehové a vznětové motory Euro 6, kterými bude vůz vybaven již při uvedení na trh, nabízejí obdivuhodnou výkonnost. Verze BlueHDi s emisemi pouhých 85 g CO2/km vytváří novou referenční hodnotu v tomto segmentu.
Uvnitř vozu čeká na zákazníka moderní, elegantní a inovativní kabina typu PEUGEOT i-Cockpit, která poskytuje řidiči i posádce dosud nevídanou atmosféru.
Nový PEUGEOT 308 SW se vyrábí ve francouzském Sochaux. Bude vybaven pohonnými jednotkami vyráběnými ve francouzských továrnách v Trémery a v Douvrinu. Na český trh bude uveden 1.června se zaváděcí cenou 397 000 Kč.
Příklady cen
Typ | Převodovka | Acess | Active | Allure |
1.2 THP 110 k | MAN 5 | 397 000 Kč | 424 500 Kč | - |
1.2 e-THP 130 k | STT MAN 6 | - | 441 500 Kč | 487 500 Kč |
1.2 e-THP 130 k | STT EAT 6 | - | 478 500 Kč | 524 500 Kč |
1.6 THP 156 k | MAN 6 | 469 500 Kč | - | 515 500 Kč |
1.6 HDI FAP 92 k | MAN 5 | 422 000 Kč | 449 500 Kč | 495 500 Kč |
1.6 e-HDI FAP 115 k | STT MAN 6 | - | 481 000 Kč | 527 000 Kč |
2.0 BlueHDI FAP 150 k | STT MAN 6 | - | 527 000 Kč | 573 000 Kč |
2.0 BlueHDI FAP 150 k | STT EAT 6 | - | 564 000 Kč | 610 000 Kč |
Zážehové motory
Typ | 1.2 THP | 1.2e-THP | 1.6 THP |
Objem | 1189 | 1189 | 1598 |
Převodovka | MT5 | MT6 | MT6 |
Výkon | 81(110)/5500 | 96(130)/5500 | 115(156)/6000 |
Toč.mom. | 205/1500 | 230/1750 | 240/1400 |
Rychlost | 188 | 205 | 213 |
Spotřeba | 4,7 | 4,7 | 5,6 |
Vznětové motory
Typ | 1.6 HDi | 1.6 e-HDi | 2.0 Blue Hdi |
Objem | 1598 | 1598 | 1997 |
Převodovka | MT5 | STT MT6 | MT6 |
Výkon | 68(92)/4000 | 85(115)/3600 | 110(150)/4000 |
Toč.mom. | 230/1750 | 270/1750 | 370/2000 |
Rychlost | 182 | 192 | 205 |
Spotřeba | 3,9 | 3,8 | 4,1 |
Pozn: Objem – cm³, výkon – kW(k)/min, točivý moment – Nm/min, rychlost – km/h, spotřeba kombin. – l/100 km
JL, 29.4.2014
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout