Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Nissan Juke R 2.0 s výkonem 600 k

Příchod modelu Nissan Juke-R nastavil v roce 2011 laťku hodně vysoko. Šlo o první supersportovní crossover na světě, který v sobě spojoval inovativní Nissan Juke s motorem a hnacím ústrojím ze sportovního vozu Nissan GT-R.

Nyní, po čtyřech letech, se Juke-R dočkal vzrušující modernizace v podobě ještě většího výkonu a odvážnějšího stylingu: představuje se model Juke-R 2.0.

Juke-R 2.0 vychází z modernizovaného vozu Nissan Juke z roku 2014, který doznal několika významných designových a technických vylepšení. Dostal navíc testosteronovou injekci z vozu GT-R a jeho motor nyní podává výkon 600 k. Je stále proveden v matné černé barvě typické pro řadu „R" a je mohutnější, odvážnější a výkonnější verzí svého předchůdce.
Juke-R 2.0 je odvozen z novější verze modelu Juke uvedené v roce 2014, která zaznamenala několik významných designových změn a technických vylepšení. K těmto změnám patřily také rozsáhlé možnosti personalizace přidané na přání zákazníků. Nový tvar dostaly světlomety, denní světla LED a diody LED v zadních světlech, které vozu propůjčují svěží vzhled. Nová boční zpětná zrcátka navíc obsahují směrové ukazatele LED.


Hlavní změny

Přední nárazník; výrazně vzhledově i funkčně přepracovaný design. Chladicí otvory v předním nárazníku jsou více než dvakrát větší z důvodu větších nároků motoru na chlazení, protože vozidlo nyní pohání silnější motor o výkonu 600 k. Nárazník je kompletně vyroben z karbonového vlákna.


Zadní nárazník; vyroben kompletně z karbonového vlákna, navíc obsahuje vizuálně výrazný karbonový difuzér. Nárazník bude obsahovat nové obložení výfuku z karbonu.


Zadní křidélka jsou nyní z jednodílného karbonového kusu s vizuálně zdůrazněným karbonovým vzhledem.


Přední blatníky mají nový tvar převzatý z vozu Juke modelového roku 2015 a jsou vyrobeny ze standardní oceli.

Rozšíření podběhů předních a zadních blatníků je nyní tvořeno novými karbonovými díly vzhledově napojenými na nárazníky a prahy.


Boční prahy dostaly nově tvarovaný vzhled a jsou vyrobeny z karbonového vlákna.

Přední světlomety, horní i spodní, jsou převzaty z vozu Juke modelového roku 2015.

Také zadní světla jsou stejná jako u vozu Juke modelového roku 2015.

Kapota pochází z nového vozu Juke modelového roku 2015 a obsahuje průduchy z nelakovaného karbonu pro chlazení motoru. Oproti předchozí verzi Juke-R jsou poněkud posunuty pro lepší chlazení motoru a turbodmychadla.

Juke-R 2.0 využívá na rozdíl od předchozí verze kola s novějším vzhledem převzatým z vozu GT-R.

Generální ředitel Nissan Europe pro marketing Gareth Dunsmore k tomu říká: „Juke-R se stal kultovním supersportovním crossoverem. Vzhledem k loňskému uvedení nejnovějšího modelu Juke bylo přirozeným rozhodnutím dát původnímu vozu Juke-R vyšší výkon a odvážnější styling. Juke-R 2.0 je dokonalým spojením toho nejlepšího, co Nissan nabízí - spojením skutečné inovace prezentující naše dovednosti v oblasti crossoverů se vzrušením poskytovaným motorem ze supersportovního GT-R."

S více než 600 000 prodanými vozy po celé Evropě od svého prvního uvedení na trh v roce 2010 Juke nadále symbolizuje vedoucí pozici Nissanu v segmentu crossoverů, společně s modely Qashqai a X-Trail pro jakékoli dobrodružství.



Nissan 26.6.2015



Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar