Mitsubishi Outlander PHEV jezdí za 1,9 litru
Šest měsíců po uvedení nového Outlanderu třetí generace na evropské trhy představí Mitsubishi v březnu na autosalonu v Ženevě jeho nejstrategičtější variantu v podobě Plug-in hybridu (PHEV) s pohonem všech kol.
Outlander PHEV je pro zákazníky v Japonsku k dispozici už od ledna 2013. Zahájení výroby pro evropské trhy v japonské továrně Okazaki je plánováno na květen,na showroomy evropských dealerů se pak vůz dostane v červenci.
Evropská specifikace modelu Outlander PHEV bude s výjimkou povinných regulačních položek EU velmi podobná japonské verzi, odlišovat se bude pouze drobnými prvky (brzdy a pneumatiky), které lépe vyhovují jízdním podmínkám v Evropě.
Přestože oficiální data homologovaná dle EU budou k dispozici teprve v průběhu následujících týdnů, nejnovější údaje už potvrzují vynikající úroveň ochrany životního prostředí verze Outlander PHEV a jeho schopnosti uspokojit všechny každodenní potřeby zákazníků, především díky velkorysému vnitřnímu prostoru a objemu zavazadlového prostoru (463 l):
Nový Outlander PHEV je prvním tradičním vozem od velkého výrobce, u kterého se předpokládalo od počátku, že bude vybaven tradičním spalovacím motorem nebo plug-in elektrickým pohonem.
Evropská specifikace modelu Outlander PHEV bude s výjimkou povinných regulačních položek EU velmi podobná japonské verzi, odlišovat se bude pouze drobnými prvky (brzdy a pneumatiky), které lépe vyhovují jízdním podmínkám v Evropě.
Přestože oficiální data homologovaná dle EU budou k dispozici teprve v průběhu následujících týdnů, nejnovější údaje už potvrzují vynikající úroveň ochrany životního prostředí verze Outlander PHEV a jeho schopnosti uspokojit všechny každodenní potřeby zákazníků, především díky velkorysému vnitřnímu prostoru a objemu zavazadlového prostoru (463 l):
Emise CO2 | 44 g/km |
Komb. spotřeba | 1,9 l/100 km |
Dojezd na el. pohon | 52 km |
Nový Outlander PHEV je prvním tradičním vozem od velkého výrobce, u kterého se předpokládalo od počátku, že bude vybaven tradičním spalovacím motorem nebo plug-in elektrickým pohonem.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout