Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Hyundai ix35 a Grand Santa Fe v premiéře

Hyundai představuje modernizovaný model ix35 na autosalonu v Ženevě společně s verzí na palivové články a sedmimístným Grand Santa Fe. Nové provedení ix35 segmentu C přichází tři roky po představení původního ix35 s celou řadou technických vylepšení a vyšší hospodárností.

Model ix35 pohání nový zážehový motor 2.0 GDI (Gasoline Direct Injection), který nahrazuje dvoulitrový motor Theta-II a v porovnání s ním nabízí vyšší výkon a nižší spotřebu paliva. Vznětový motor CRDi díky inovativním technickým řešením, jako je nízkotlaký systém recirkulace výfukových plynů LP-EGR (Low-Pressure Exhaust Gas Recirculation) produkuje čistší výfukové plyny.
Jízdní vlastnosti a ovladatelnost byly vylepšeny systémem řízení Hyundai FLEX STEER se třemi režimy. Řidič si může vybrat normální, komfortní a sportovní režim, aby si přizpůsobil úroveň účinku posilovače řízení a zpětnou vazbu podle vlastních představ.
Bi-xenonové světlomety a přístrojový panel Supervision s displejem TFT nabízejí řidiči větší přehled, zatímco v interiéru byla zvýšena kvalita celé řady materiálů společně s několika vylepšenými detaily.



Hyundai Grand Santa Fe

Nový model doplňuje tak úspěšnou novou generaci Santa Fe a byl vyvíjen hned od začátku společně se standardním modelem, aby uspokojil poptávku zákazníků po verzi s dlouhým rozvorem.
Model Grand Santa Fe byl poprvé vystaven v roce 2012 na autosalonu v New Yorku a od té doby probíhal vývoj speciální varianty pro Evropu. Jízdní vlastnosti a ovladatelnost s účinnějším tlumením a lepšími reakcemi nyní lépe odpovídají požadavkům evropských zákazníků.
Grand Santa Fe je oproti modelu Santa Fe vyšší (+10 mm), širší (+5 mm) a delší (+225 mm) díky prodlouženému rozvoru (+100 mm). Kromě toho nabízí zavazadlový prostor s objemem 607 l, který je největší ve své třídě. Větší model se vyznačuje rovněž interiérem s šesti nebo sedmi sedadly, která poskytují mimořádné pohodlí i na nejdelších cestách.
Novinka na evropském trhu se v mnoha ohledech odlišuje od designu nové generace Santa Fe, konkrétně nově tvarovanou maskou chladiče, mlhovými světlomety a předním nárazníkem i delší přepracovanou zadní částí vozu. Grand Santa Fe má speciální kola z lehké slitiny s průměrem ráfku 18“ nebo 19“.
Pohon obstarává výhradně výkonný vznětový motor 2.2 o výkonu 145 kW (197 k) v kombinaci se šestistupňovou samočinnou převodovkou. Hyundai dal novince do vínku vysokou úroveň vnitřní výbavy, včetně systému řízení FLEX STEER se třemi režimy, přístrojového panelu Supervision s displejem TFT o úhlopříčce 4,3“ a panoramatického střešního okna v celé délce střechy bez prostřední příčky.




























Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar