Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Citroën C3 po modernizaci v prodeji

V České republice je nový Citroën C3 nabízen se čtyřmi zážehovými a třemi vznětovými motorizacemi (včetně verze e-HDi s technologií Stop and Start). Nechybí ani pilotovaná převodovka BMP nebo klasický automat.

Zákazníci mohou vybírat z pěti úrovní výbavy, včetně dvou speciálních sérií: Vitamin a Selection. Výbava Vitamin zahrnuje mj. manuální klimatizaci a rádio s přehrávačem CD/MP3 a okrasné kryty kol 195/55 R16 a je zvýhodněna na 252 400 Kč. Výbava Selection je ještě bohatší a je zvýhodněna na 267 400 Kč.
Nový Citroën C3 je ještě více jedinečný než jeho předchůdce. Přináší nové trumfy a nové výhody. Jako například čelní sklo Zénith nebo nové účinnější motory.
Čelní strana se změnila. Jsou zvýrazněné stylizované šípy vytvářející logo značky a do nárazníku byla zabudována denní světla s LED diodami. Nová agresivnější zadní světla spojená s odrazovými světly předsunutými do spodní boční části posilují dojem stability. V propracované kabině jsou použity kvalitní materiály, chromované ozdobné prvky a palubní deska z měkčeného plastu zvýrazněná novou matně černou, teple hnědou nebo šedou lištou (šedý odstín Moondust).
Nový Citroën C3 patří mezi nejkompaktnější vozy svého segmentu. S délkou 394 cm, šířkou 171 cm a poloměrem otáčení 10,2 m navíc vyhovuje potřebám městského provozu. Vnější kompaktnost nemá žádný vliv na prostornost kabiny, včetně zavazadlového prostoru o objemu 300 litrů. Zvýšená sedadla umožňují snadnější nastupování, ale také poskytují dobrý výhled na cestu. Sedadla zajišťují dobré držení těla pro větší komfort a bezpečnost. Díky čelnímu skla Zénith nabízí nejlepší výhled v segmentu. Zvětšuje zorné pole cestujících vpředu o 80° směrem nahoru.
Nový Citroën C3 je moderní a snadno se ovládá, může být vybaven zadní parkovací kamerou spojenou se zadním parkovacím asistentem. Dále je v nabídce audio systém RD4 / MP3, Connecting Box (hands free sada Bluetooth, zásuvky Jack / USB), navigační systém eMyWay, Hifi System®…
Mezi zážehovými motory vyniká nový PureTech, představující novou generaci tříválců 1.0 a 1.2 l, které mají nízkou spotřebu paliva. Při konstrukci této nové generace motorů bylo přihlášeno 52 patentů. Novinky se týkají snížení hmotnost, větší kompaktnosti, optimalizace spalování, snížení tření, to vše za účelem snížení spotřeby paliva a emisí skleníkových plynů o přibližně 25 %, při zajištění vyšší reaktivity. Skvělá výkonnost a současně vynikající potěšení z jízdy. I motory VTi 68 a VTi 82 dosahují extrémně nízké spotřeby 4,3 – 4,5 l / km, nabídku završuje motor VTi 120 spojený s manuální nebo automatickou převodovkou.
K dispozici je pět vznětových motorů, z nichž tři využívají mikrohybridní technologii e-HDi, s nejvýkonnějším systémem Stop&Start na trhu (HDi 70, e-HDi 70, HDi 90, e-HDi 90, e-HDi 115


Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar