Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Citroën C-Elysée - moderní sedan

Novinka využívá veškeré technické a stylové know-how značky Citroën. Na trh se dostane koncem roku 2012 a svým stylem a funkcemi splní specifická očekávání náročné klientely, která hledá atraktivní a přitom dostupný vůz.

{

Designéři se snažili podtrhnout tvar sedanu typu notchback. Linie jsou proto vyvážené a okouzlující. Z elegantní karoserie vyzařuje impozantnost a robustnost, upoutá vysoká linie bočních oken, široký rozchod a vypouklé blatníky.
Bohatá palubní deska je před sedadlem spolujezdce opatřena ozdobnou lištou, jejíž vzhled se liší podle výbavy.
Široký rozchod a specifický systém nápravy spojený s přesným elektrickým posilovačem řízení, který funguje v jakékoliv rychlosti, zajišťují dobrou stabilitu a bezpečnost. Podle země prodeje může být vůz také sériově nebo za příplatek vybaven bezpečnostními prvky, jako je například ABS, elektronický stabilizační systém nebo až 4 airbagy.
Vnější rozměry jsou velkorysé: délka 443 cm, šířka 171 cm a výška 147 cm. Rozvor 265 cm patří v dané kategorii mezi největší.
Vnitřní prostor je na úrovni sedanů vyšší kategorie, cestující vzadu mají dostatek místa pro nohy, a to jak do šířky, tak do délky. Velikost kabiny není na úkor zavazadlového prostoru – 506 litrů.
Sériově nebo za příplatek je vybaven moderními a intuitivními prvky příslušenství, jako je klimatizace s digitálním displejem, zadní parkovací asistent, tempomat/omezovač rychlosti, autorádio s přehrávačem MP3 a hands free sada s technologií Bluetooth.
Vůz pohání mj. nový zážehový motor VTi 72, speciálně přizpůsobený podmínkám a palivům v cizích zemích. Motoru nové generace byl vyvinut s cílem optimalizovat výkon (72 k, točivý moment 110 Nm od 3 000/min), spotřebu (od 5 l / 100 km,) a odolnost i v obtížných podmínkách provozu. Může být spojen s manuální nebo pilotovanou pětistupňovou převodovkou.
Řadu zážehových motorů doplňuje nový VTi 115, spojený s manuální nebo automatickou převodovkou. A konečně je vůz k dispozici i s osvědčeným dieselovým motorem HDi 92.
Nízké jsou i provozní náklady, zejména díky úsporným motorům s nízkou spotřebou, přizpůsobenou frekvenci údržby, delší životností spotřebních dílů nebo robustním a omyvatelným materiálům.

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar