Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Abarth 695 Maserati - limitované edice se 180 k

Nová limitovaná edice Abarth 695 Maserati (499 vozidel) byla představena při příležitosti třicátého výročí Mille Miglia, závodu, který Enzo Ferrari nazval nejkrásnějším závodem na světě.

Toto okouzlující vozidlo představuje silné pouto mezi značkami Abarth a Maserati, které je založeno na mnoha společných hodnotách, jakými jsou pozornost věnovaná každému detailu, elegance a vášeň pro výkon a sport.
Po společném projektu s Ferrari před třemi lety, jehož výsledkem byl Abarth 695 Tributo Ferrari, se jedná o další významný počin značky Abarth, která upozorňuje na svoji přítomnost v segmentu luxusních sportovních vozů. Tentokrát ve spolupráci se značkou, která je svými sportovními úspěchy a elegantními vozy známá po celém světě. Karl Abarth a Alfieri Maserati: dvě legendy, které spojovala vášeň pro mechaniku a motory.
Tak jako Abarth 695 Tributo Ferrari, i nová edice 695 Maserati vyjadřuje sportovního a závodního ducha značky Abarth. Ztělesňuje ryzí eleganci s komfortem vozidel třídy Gran Turismo, ovšem s ovladatelností vozidla určeného pro každodenní cestování.
V souladu se standardy značky Maserati se limitovaná edice vyznačuje vynikající ovladatelností a mimořádně sportovní povahou, jako i vysokou úrovní komfortu a ojedinělou pozorností věnovanou všem materiálům a detailům.
Nový Abarth 695 Maserati nabízí exkluzivní stylistické prvky technické vymoženosti. Začít můžeme motorem 1.4 Turbo T-Jet 16v o výkonu 180 k a elektronicky ovládanou manuální převodovkou s řazením na volantu.
Pro zvýšení výkonu, zvláště pak zrychlení, je vůz vybaven vysokovýkonnými pneumatikami na 17“ litých kolech Neptune, inspirovaných designem Maserati. Posílen byl rovněž brzdový systém. Kotoučové brzdy Brembo o průměru 305 mm jsou doplněny o šedé čtyřpístkové brzdové třmeny. Podvozek je vybaven speciálními tlumiči pérování Koni.
Řadu technických modifikací uzavírá výfukový systém s variabilním protitlakem, který je navržen pro zvýšení výkonu motoru a navíc má také nezaměnitelný zvukový projev v otáčkách nad 3000/min. Celek zakončují koncovky výfuku šestiúhelníkového tvaru.
Karoserie disponuje speciálním odstínem Pontevecchio Bordeaux, kterého bylo dosaženo speciálním třívrstvým procesem lakování. Stejný lak je také na krytech vnějších zpětných zrcátek. Elektricky ovládaná plátěná střecha je vyrobena ze šedé tkaniny.
Důkladnou úpravou prošel také interiér, který je charakteristický mimořádným zpracováním detailů a sportovním stylem. Jeho dominantou jsou anatomická sedadla v pískově béžové kůži Poltrona Frau®.
Přístrojový panel je vyráběn společností Jaeger. Interiér zdobí i další pozoruhodné prvky, jakými jsou hliníkové pedály a prahy dveří z uhlíkového kompozitu s grafikou Abarth 695 Tributo Maserati a destičkou se sériovým číslem vozu od 1 do 499.



Základní technické údaje

Abarth 695 Maserati 180 k 1.4 16V Turbo MTA

Motor: řadový přeplňovaný zážehový čtyřválec
Objem: 1368 cm3
Výkon: 180 k (132 kW) při 5500/min
Točivý moment: 250 Nm při 3000/min
Převodovka: pětistupňová Abarth Competizione řady C510
Spotřeba (město/mimo město/kombi.): 8,4/5,4/6,5 l/100 km
Rychlost: 225 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 7 s


JL 8.8.2012

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar