Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Rallye Praha Revival - Italové se předváděli, ale nebodovali

Třetí ročník veteránské akce Rallye Praha Revival – Memoriál Josefa Kloce je za námi a snad až na pravé aprílové počasí v sobotu (jen sníh chyběl) se vydařil a všichni se už těší na podzimní „revivalovou“ Rallye Berounka, která je na programu 27. října.

Pasquale - Mouterini

Pasquale - Mouterini

Achs - Achs, Trajbold-Trajboldová

Achs - Achs, Trajbold-Trajboldová

Paulik - Morávek

Paulik - Morávek

Jírovec - Palivec

Jírovec - Palivec

Moskal - Moskal

Moskal - Moskal

R.Trajbold - Zelinka

R.Trajbold - Zelinka

Jaroszewicz - Grzybowska

Jaroszewicz - Grzybowska

Volta -

Volta -

Posádky bychom mohli rozdělit do tří kategorií. První tvoří ty, které se jedou hlavně pobavit a nějaké trestné body příliš neřeší, hlavně si to užít. Zpravidla absolvují také všechny Show Section. Druhý skupina, především majitelé krásných automobilů jako třeba Renault Alpine, některé SS vynechává z důvodu možného poškození vozu, což je pochopitelné. A třetí berou akci vážně a jde jim hlavně o výsledek.
O ten vůbec nešlo Beppe Voltovi s Lancií 938 nebo Alessandru Pasqualle, majiteli Mattoni, který měl jet původně s Renaultem Alpine, ale nakonec se objevil v Lancii Stratos. Dodržení tratě je dvakrát nezajímalo, ale v SS se vyřádili a přidali i nějaké kolečko navíc, jako v pískovně v Chotíkově. Ačkoliv měli startovní čísla 7 a 8, tak poprvé dorazili až za více než hodinu. Ale neponechali nic náhodě a na písek poctivě přezouvali. Jejich účast byla určitě pro Rallye Praha Revival přínosem.Ale ve výsledcích je nenajdeme.
V pátek čekala na 130 posádek noční etapa okořeněná jednak SS na „buzeráku“ ve Strašicích a také jízdou ve vojenském prostoru Brdy s předepsaným průměrem 70 km/h. Hlavně bývalí soutěžáci si tuto sekci pochvalovali a připadali si jako za starých časů.
Sobotní program zahájila SS v pískově, kde rozmáčená trať pořádně klouzala, naproti tomu odpoledne se jelo už na suchu. Pěkný pohled byl na oba dravé Italy, ale třeba i Poláka Ciecierzynskiho, který se letos přivezl soutěžní Polonez. Divákům se musela líbit i jízda například Martina Jermana s Fordem Escort, Aleše Hodouše s Wartburgem 353, Jana Trajbolda s Fordem Sierra a dalších. Následovaly dva průjezdy po trati závodu do vrchu na Koráb obohacené o slalomové prvky na rovinkách. Bohužel SS v autokrosovém areálu v Domažlicích musela být zrušena kvůli špatné sjízdnosti po deštích.
Ale posádky si přišly na své i na přejezdech mezi SS. Zvláště pak úsek mezi Kdyní a Plzní dělal mnohým problémy vyznat se správně v itineráři a statečně bloudily. Mezi nimi i zkušení spolujezdci, kteří kdysi patřili mezi špičku. Ale raději nebudeme nikoho jmenovat, ale víme o koho jde.
V neděli byl na programu už jen „buzerák“, kde bylo nutné zajet stejný čas jako v úvodu a tradiční závěrečná SS na letišti v Tlusticích.
První místo vybojovali po sečtení všech bodů Miloš Kašpar a Jiří Bílek s Mini Cooper před Ladislavem Hubálkem a Ondřejem Haškem s BMW 325 a manželskou dvojicí Jan a Pavlína Trajboldovi s Fordem Sierra. Podrobné výsledky najdete na www.edda.cz a rozhodně stojí zato se do nich podívat.

1.Kašpar – BílekAustin Mini818
2.Hubálek – HašekBMW 323903
3.Trajbold – TrajboldováFord Sierra911
4.Kaděra – RussBMW 325920
5.Blažek – KulštejnAudi S2921
6.R.Trajbold – ZelinkaBMW M3930
7.Kotek – KotkováFiat 128930
8.Hodouš – HodoušWartburg 353931
9.Hošek – BradáčekŠkoda 1000933
10.Kořán – KořánŠkoda 1000944



J.Lasík 15.4.2013

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar