Rallye Praha Revival - Italové se předváděli, ale nebodovali
Třetí ročník veteránské akce Rallye Praha Revival – Memoriál Josefa Kloce je za námi a snad až na pravé aprílové počasí v sobotu (jen sníh chyběl) se vydařil a všichni se už těší na podzimní „revivalovou“ Rallye Berounka, která je na programu 27. října.
Posádky bychom mohli rozdělit do tří kategorií. První tvoří ty, které se jedou hlavně pobavit a nějaké trestné body příliš neřeší, hlavně si to užít. Zpravidla absolvují také všechny Show Section. Druhý skupina, především majitelé krásných automobilů jako třeba Renault Alpine, některé SS vynechává z důvodu možného poškození vozu, což je pochopitelné. A třetí berou akci vážně a jde jim hlavně o výsledek.
O ten vůbec nešlo Beppe Voltovi s Lancií 938 nebo Alessandru Pasqualle, majiteli Mattoni, který měl jet původně s Renaultem Alpine, ale nakonec se objevil v Lancii Stratos. Dodržení tratě je dvakrát nezajímalo, ale v SS se vyřádili a přidali i nějaké kolečko navíc, jako v pískovně v Chotíkově. Ačkoliv měli startovní čísla 7 a 8, tak poprvé dorazili až za více než hodinu. Ale neponechali nic náhodě a na písek poctivě přezouvali. Jejich účast byla určitě pro Rallye Praha Revival přínosem.Ale ve výsledcích je nenajdeme.
V pátek čekala na 130 posádek noční etapa okořeněná jednak SS na „buzeráku“ ve Strašicích a také jízdou ve vojenském prostoru Brdy s předepsaným průměrem 70 km/h. Hlavně bývalí soutěžáci si tuto sekci pochvalovali a připadali si jako za starých časů.
Sobotní program zahájila SS v pískově, kde rozmáčená trať pořádně klouzala, naproti tomu odpoledne se jelo už na suchu. Pěkný pohled byl na oba dravé Italy, ale třeba i Poláka Ciecierzynskiho, který se letos přivezl soutěžní Polonez. Divákům se musela líbit i jízda například Martina Jermana s Fordem Escort, Aleše Hodouše s Wartburgem 353, Jana Trajbolda s Fordem Sierra a dalších. Následovaly dva průjezdy po trati závodu do vrchu na Koráb obohacené o slalomové prvky na rovinkách. Bohužel SS v autokrosovém areálu v Domažlicích musela být zrušena kvůli špatné sjízdnosti po deštích.
Ale posádky si přišly na své i na přejezdech mezi SS. Zvláště pak úsek mezi Kdyní a Plzní dělal mnohým problémy vyznat se správně v itineráři a statečně bloudily. Mezi nimi i zkušení spolujezdci, kteří kdysi patřili mezi špičku. Ale raději nebudeme nikoho jmenovat, ale víme o koho jde.
V neděli byl na programu už jen „buzerák“, kde bylo nutné zajet stejný čas jako v úvodu a tradiční závěrečná SS na letišti v Tlusticích.
První místo vybojovali po sečtení všech bodů Miloš Kašpar a Jiří Bílek s Mini Cooper před Ladislavem Hubálkem a Ondřejem Haškem s BMW 325 a manželskou dvojicí Jan a Pavlína Trajboldovi s Fordem Sierra. Podrobné výsledky najdete na www.edda.cz a rozhodně stojí zato se do nich podívat.
J.Lasík 15.4.2013
O ten vůbec nešlo Beppe Voltovi s Lancií 938 nebo Alessandru Pasqualle, majiteli Mattoni, který měl jet původně s Renaultem Alpine, ale nakonec se objevil v Lancii Stratos. Dodržení tratě je dvakrát nezajímalo, ale v SS se vyřádili a přidali i nějaké kolečko navíc, jako v pískovně v Chotíkově. Ačkoliv měli startovní čísla 7 a 8, tak poprvé dorazili až za více než hodinu. Ale neponechali nic náhodě a na písek poctivě přezouvali. Jejich účast byla určitě pro Rallye Praha Revival přínosem.Ale ve výsledcích je nenajdeme.
V pátek čekala na 130 posádek noční etapa okořeněná jednak SS na „buzeráku“ ve Strašicích a také jízdou ve vojenském prostoru Brdy s předepsaným průměrem 70 km/h. Hlavně bývalí soutěžáci si tuto sekci pochvalovali a připadali si jako za starých časů.
Sobotní program zahájila SS v pískově, kde rozmáčená trať pořádně klouzala, naproti tomu odpoledne se jelo už na suchu. Pěkný pohled byl na oba dravé Italy, ale třeba i Poláka Ciecierzynskiho, který se letos přivezl soutěžní Polonez. Divákům se musela líbit i jízda například Martina Jermana s Fordem Escort, Aleše Hodouše s Wartburgem 353, Jana Trajbolda s Fordem Sierra a dalších. Následovaly dva průjezdy po trati závodu do vrchu na Koráb obohacené o slalomové prvky na rovinkách. Bohužel SS v autokrosovém areálu v Domažlicích musela být zrušena kvůli špatné sjízdnosti po deštích.
Ale posádky si přišly na své i na přejezdech mezi SS. Zvláště pak úsek mezi Kdyní a Plzní dělal mnohým problémy vyznat se správně v itineráři a statečně bloudily. Mezi nimi i zkušení spolujezdci, kteří kdysi patřili mezi špičku. Ale raději nebudeme nikoho jmenovat, ale víme o koho jde.
V neděli byl na programu už jen „buzerák“, kde bylo nutné zajet stejný čas jako v úvodu a tradiční závěrečná SS na letišti v Tlusticích.
První místo vybojovali po sečtení všech bodů Miloš Kašpar a Jiří Bílek s Mini Cooper před Ladislavem Hubálkem a Ondřejem Haškem s BMW 325 a manželskou dvojicí Jan a Pavlína Trajboldovi s Fordem Sierra. Podrobné výsledky najdete na www.edda.cz a rozhodně stojí zato se do nich podívat.
1.Kašpar – Bílek | Austin Mini | 818 |
2.Hubálek – Hašek | BMW 323 | 903 |
3.Trajbold – Trajboldová | Ford Sierra | 911 |
4.Kaděra – Russ | BMW 325 | 920 |
5.Blažek – Kulštejn | Audi S2 | 921 |
6.R.Trajbold – Zelinka | BMW M3 | 930 |
7.Kotek – Kotková | Fiat 128 | 930 |
8.Hodouš – Hodouš | Wartburg 353 | 931 |
9.Hošek – Bradáček | Škoda 1000 | 933 |
10.Kořán – Kořán | Škoda 1000 | 944 |
J.Lasík 15.4.2013
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout