Historic Kokořínsko - zimní soutěž pro veterány
Už pětatřicet přihlášených posádek registrují pořadatelé ASP Praha pro 4. ročník zimní jízdy pravidelnosti historických automobilů Historic Kokořínsko, která se uskuteční v pátek 18. a v sobotu 19. ledna, tedy o měsíc dřív než v minulých letech.
Naopak tradiční místo startu a cíle – Lobeč, nedaleko Mšena, zůstalo zachováno. V žádném případě se v této jediné zimní naší soutěži nezávodí na rychlost, ale výhradně na pravidelnost, a to nejen na trati, ale i na zvláštních zkouškách s předepsaným průměrem maximálně do 35 km/h. Letos pořadatelé vynechali jízdu po okruzích v Sosnové a Bělé pod Bezdězem, ale záludná trať bude náročná především na orientaci a na počítání. Ztížena může být ještě sněhem, který je však pro všechny v tuto chvíli velkou neznámou. Zatím nevíce sněhu bylo hned při prvním ročníku v roce 2009. Tak se nechme překvapit.
Mezi přihlášenými najdeme i bývalého továrního soutěžního jezdce Milana Zapadla, který se Škodou 1000 MB zavzpomíná na slavné rychlostních zkoušky prvních ročníků Rallye Škoda. Právě po některých úsecích povede i trať jízdy pravidelnosti.
Jak je vidět ze seznamu přihlášených, největší zastoupení mají značky Škoda, Fiat a Trabant, ale nechybějí ani zajímavé automobily jako Saab 96 a 99, Simca Aronde, Ford Escort, Opel Ascona nebo Audi.
Start první večerní etapy bude v pátek 18. ledna v 17 hodin v Lobči, do druhé etapy se startuje v sobotu v 8 hodin ráno a na posádky čeká celkem tři sta kilometrů po vedlejších silničkách v okolí Mšena a Dubé.
Mezi přihlášenými najdeme i bývalého továrního soutěžního jezdce Milana Zapadla, který se Škodou 1000 MB zavzpomíná na slavné rychlostních zkoušky prvních ročníků Rallye Škoda. Právě po některých úsecích povede i trať jízdy pravidelnosti.
Jak je vidět ze seznamu přihlášených, největší zastoupení mají značky Škoda, Fiat a Trabant, ale nechybějí ani zajímavé automobily jako Saab 96 a 99, Simca Aronde, Ford Escort, Opel Ascona nebo Audi.
Start první večerní etapy bude v pátek 18. ledna v 17 hodin v Lobči, do druhé etapy se startuje v sobotu v 8 hodin ráno a na posádky čeká celkem tři sta kilometrů po vedlejších silničkách v okolí Mšena a Dubé.
Zapadlo Milan – Navrátil Luboš | Škoda 1000MB | 1967 |
Břížďala Libor – Řehák Zdeněk | Mercedes w123 | 1979 |
Růžička Jiří – Bechyně Vladimír | Saab 96 | 1969 |
Mráz Václav – Zemanová Hana | Škoda 120 | 1988 |
Pivoňka Bedřich – Pivoňková Alena | Renault 8 | 1964 |
Beneš Jiří – Benešová Jaroslava | Škoda Rapid | 1985 |
Cinibulk Pavel – Cinibulková Radka | Opel Ascona | 1974 |
Hudský Jan | Škoda 1100MB | 1968 |
Bryknar Libor – Bryknarová Iva | Škoda 1000MB | 1967 |
Urban Aleš – Viktorínová Markéta | Audi Coupe GT | 1984 |
Šrajer Jan – Šrajer Matěj | Ford Escort Mk2 | 1976 |
Kroutil Ondřej – Nagy Ondrej | Fiat 128 | 1971 |
Kašpar Miloš – Janáková Marie | Austin MINI GT | 1972 |
Vodochodský Karel – Vaculík Martin | Trabant 601 | 1966 |
Martjuk Dmitrij – Martjuk Valerij | VAZ 2107 | 1982 |
Konrád Pavel – Konrád Matěj | Simca Aronde | 1959 |
Nagy Martin – Pribylský Matiaš | Renault 4FG | 1984 |
Fekete Peter – Hauerland Eugen | Saab 99 | 1979 |
Kolařík Pavel – Radová Květoslava | Fiat Panda Safari | 1985 |
Valach Jiří – Jána Jakub | Škoda Octavia 985 | 1962 |
Neruda Tomáš – Fajkošová Šárka | Citroen Ami Super | 1973 |
Gajdoš Vladimír – Gajdoš Martin | Fiat 850 | 1969 |
Mužák Vladimír – Vydra Pavel | Škoda 110 R coupé | 1974 |
Hlavatý Jaromír – Hlavatý Jaromír ml. | Trabant 601 | 1972 |
Hladík Jiří – Hladík Jiří | Škoda 110 L | 1971 |
Uhlík Jiří – Kozlík Zdeněk | Ford Escort Mk1 | 1972 |
Nosák Miroslav – Pressl Michal | Fiat 127 | 1972 |
Mašek Martin – Mašek Tomáš | Fiat 600 | 1969 |
Linda Pavel – Bielik Petr | Fiat 128 | 1972 |
Uhřík Petr – Uhřík Martin | Škoda 1000 MB | 1968 |
Egidy Jan – Egidy Alena | Trabant 601 Combi | 1969 |
Kuhn Oto – Duchková Jana | Trabant 601 Combi | 1979 |
Jeřábek Petr – Váhala František | Wartburg W353 | 1978 |
Vlk Luboš – Mulač Jan | Škoda 1000 MB | 1969 |
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout